~Batın'ın bakış açısı~
Donmuş bir şekilde yüzüme bakıyordu. Yüzünde ne bir mutluluk ne de bir üzüntü belli oluyordu. Muhtemelen içinde kopuyordu bütün fırtınalar.
Gözlerini bir kaç kez kırpıştırıp kaşlarını çattı ve bana tokat attı. Daha sonra yanımdan uzaklaşmaya başladı. O giderken geride bana bıraktığı son şey kalbimde hissettiğim sızıydı.
Olduğum yerde kalmıştım. Düşüncelerime hakim olamıyordum. Kafamda bir dolu düşünce içimi kemiriyordu. Beni sevmiyor muydu? Anonim olmam onun için hayal kırıklığı mıydı?
Kendime geldiğimde hemen telefonumu cebimden çıkartıp Uras'ı aradım. Yakın arkadaşım olduğundan ve bütün bu olanlardan haberdar olduğu için onu arayıp yanıma çağırdım. Bir süre sonra Uras, Derin ile birlikte yanıma gelmişti. Olanları merak ediyorlardı haliyle. Ben de her şeyi anlattım. İkisinin de yüzünü korku ve merak kaplamıştı.
Ben de aynı duyguları yaşıyordum. Korku, merak hatta endişe... Uras ve Derin ile birlikte Yüsra'mın evine gidiyorduk. Yol boyunca telefonunu arıyorduk ama kimse, hiç kimse ona ulaşamamıştı. Telefonu kapalıydı. Evinde olmalıydı başka bir yere gidemezdi böyle bir durumda. Orada olmalıydı...
Evin önüne geldiğimizde kapıya koştum hemen. Onu cidden çok merak etmiştim. Kapıyı her yumruklayışımda daha da korku kaplıyordu içimi. Bir türlü açan olmamıştı.
Sol tarafımdan gelen anahtar sesleriyle kafamı o yöne çevirdim. Uras cebinden kapının anahtarını çıkardı. Tam kapıyı açacakken benim ona ters ters baktığımı fark edip "Ne oldu?" dedi.
"Ulan gerizekalı madem anahtar var neden yumruklattırıyorsun kapıyı?!"
"Ne biliyim amınakoyayım çok güzel yumrukluyordun bozmak istemedim. Kafa mı kaldı sanki?"
"Manyak mısın olum? Uzatma da aç şu kapıyı!"
Uras elindeki anahtarı kapının kilidine yerleştirip bir kez sola çevirdi ve kapının açılmasını sağladı. Ben ise kapı açılır açılmaz içeriye dalmıştım.
Gördüğüm her odanın kapısında içeriye doğru bakıyor onu göremeyince de diğer odalara yöneliyordum.
Mutfağa girdiğimde öylece bakakalmıştım. Yüsra'm yerdeki cam kırıklarının üzerinde hareketsiz bir şekilde yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...