Batın'ın bakış açısı
Yüsra'm ile görüşmeyeli 2 gün olmuştu. Ailevi işlerim nedeniyle bu sıralar ona vakit ayıramıyordum. Evde yalnız kalmasın diye yanına bizimkileri yolluyordum fakat onları evden kovuyordu. İyice sıkılmıştı ve beni özlemişti. Bunun farkındaydım. Bu yüzden ona sürpriz yapmaya karar verdim.
Şehrin biraz dışında kuzenime ait olan havuzda Yüsra'm için bir şeyler düzenlemeye karar verdim. Yüzmeyi çok sevdiğinden hoşuna gidebileceğini düşündüm. Kuzenimle konuşup anlaşmıştık ve tamamen kendi aramızda eğlenecektik. Yüsra'mın bunu seveceğinden emindim. Kapılarının önüne gelip zili çalmadan önce mesaj attım.
Batın: Nasılsın Yüsra'm
Yüsra: Sıkılıyorum. Ya sen?
Batın: Ben de.
Batın: Seni çok özledim.
Yüsra: Yanıma gelemez misin?
Batın: Bizimkiler yanında mı?
Yüsra: Ev boş.
Batın:
Kapıyı tıkladığımda. Koşar ayak seslerini işittim. Heyecanlanmıştım. Beni heyecanlandırıyordu. Kapıyı açtığında şaşırdı ve boynuma sarıldı.
"Bu ne hız yiğidim."
"Özlediğimi söylemiştim." Yüzüme gözlerini kısıp başını yana eğerek anlamaya çalışır bakışları atarken dayanamayıp onu öptüm. Gerçekten de çok özlemiştim. Sıkıca sarılması beni daha da heyecanlandırıyordu. Hayatım boyunca kimse bana Yüsra gibi sarılmamıştı. Onu her şeyden çok seviyordum.
"Hadi bir şeyler yapalım!" Dedim. Ona olan sürprizimi daha söylemeden.
"Ne yapacağız?" Meraklı bakışları yüzümü güldürürken dayanamayıp söyledim.
"Kuzenimin havuzuna gideceğiz. Yalnızca ikimiz olacağız." Duyar duymaz kocaman gülümsedi ve yanağıma bir öpücük bıraktı. Koşarak odasına gitti. Ben hala yanağıma bıraktığı o öpücüğün etkisindeyken.
Onun beraberinde odasına gittiğimde kıyafetlerini hazırlıyordu. Bense ona bakmaktan başka bir şey yapamıyordum. Telefonuma bildirim gelir gelmez gözlerimi devirdim. Beni karşımdaki güzellikten mahrum bırakan kişiye söverek mesajlara girdim.
Uras: Söyledin mi havuz sürprizini Yüsraya?
Batın: Sen nereden biliyorsun lan?
Uras: Derin kuşları söyledi.
Uras: Biz de geliyoruz.
Batın: Bir baş başa kalamıyoruz amınakoyayım ya!
Uras: Evlenince bol bol kalırsın.
Uras: Sahi et artık şu evlilik teklifini.
Uras: Aldığın yüzük küflenecek aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...