Kampüs sonrasında Uras'ı ziyarete gittik. Yazık canım arkadaşım ateşler içinde yatakta yatıyor, kafasında sirkeli bez, ağzında ateşini ölçmek için beklettiği dereceyle kıvrandığını düşünüyordum ama meğersem bilgisayar oyunu oynuyormuş.
Bizi görür görmez ne kadar "Ah başım!" ayaklarına yatsa da onu o halde görünce inanmadık.
"E yuh ama Uras!" dedim.
"Ne bekliyordun ki?" dedi Derin. Keşke düşüncelerimi okuyabilseydin arkadaşım.
"Öyle demeyin. Sabahtan kötüydüm. Anladım ki bana radyasyon iyi geliyormuş."
Manyak Uras işte. Harbiden de iyi geliyordur radyasyon ona.
"Buna inandım işte." dedim.
"Buna ben de inanırım." dedi Batın.
Biraz sonra Batın'ın işi çıktı ve gitti. Biz üç arkadaş birlikte takılmaya devam ettik.
Gözüm telefonuma ilişip duruyordu. Dayanamayıp Alp'in engelini kaldırdım.
Alp: Beklemek güzel şey. Özellikle de seni beklemek.
Yüsra: Pusuya mı yattın yiğidim bu ne hız?
Alp:
Sırıtıyordum.
Alp: Şu an sırıttığını tahmin edebiliyorum.
Alp: Sırıtınca dudakların çok güzel oluyor be Yüsra'm.
Alp: Dünyadaki en güzel dudaklar seninkiler. Evlenicem ben seninlen.
Yüsra: Çekil ya vahşi misin nesin.
Alp: Gitme!
Alp: Adın ne senin lan!
Yüsra: Napıyorsun ya akıl hastası mısın?
Alp: Ay sen ne tatlı bir kızsın. Görürsün bak ben seninlen evlenicem.
Yüsra: çzmxöxmöcmcöxç
Yüsra: Tamam yeter bu kadar dizi repliği.
"Vay vay bizim kız aşık olmuş." dedi Uras.
"Saçmalama Uras!"
"Kızım ben anlarım. Telefona sırıtmalar falan. Kim bu şanslı kişi?"
Susuyordum. Bir şey diyemedim.
Derin bana baktı. Sonra Uras'a dönüp her şeyi anlattı. İlk önce ona söylemediğimiz için biraz trip attı. Sonrasında olayların hızlı geliştiğini ve Derin'in de yeni öğrendiğini söyledim.
"Ee kimden şüpheleniyorsunuz?" dedi Uras.
"Aslında kimsenin üstüne atmak istemiyorum ama Derin, Atlas ve Batın'dan şüpheleniyor." dedim.
Gerçekten de böyle düşünüyorum. Kimsenin üzerine atıp umutlanmak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ŞARAP || Yarı Texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Anonim: Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı Anonim: Lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı Anonim: Tut elimden gidelim bu şehirde huzur yok Anonim: Sıcak şarap içelim ne de olsa vakit çok Anonim: Dayanamıyorum hayallerim çok ağır A...