5.0 (FİNAL)

394 27 61
                                    

Hepimiz ayrı ayrı mesleklerimize sahip olmuştuk. Hayatımıza giren insanlarla da çok mutluyduk.

Uras, Eda'yı ilk günkü gibi seviyordu. Eda da ona sonsuz sevgisini vermişti ve evleneceklerdi

Atlas, Derin için her şeyi yapabilirdi. Onu çok seviyordu. Derin de ona deliler gibi aşıktı. Atlas sonunda Derin'e unutamayacağı güzel bir evlenme teklifi etmişti.

Bize gelecek olursak... Ben zaten Batın'ı ilk günkü gibi seviyorum. Ona bütün sevgimi hediye ettim. Onun için her şeyi göze alır ve yaparım. O benim için sadece bir sevgili değil, benim ruh eşim, dostum, sırdaşım, hayatımın sonuna kadar seveceğim bir armağan. Evet, hayatımın sonuna kadar. Çünkü biz de evleneceğiz. Elbette evleneceğiz. Hem o bana dememiş miydi?

'Evlenicem ben seninlen.'

Her şeyden çok seviyorduk birbirimizi. Her şeyi birlikte yaşamıştık ve yaşayacağız. Üçü bir arada düğün de yapacağız. Hep birlikte olduk ve bundan sonra da hep birlikte olmaya devam edeceğiz.

Ağlamıştık, birbirimiz için.

Sevinmiştik, birbirimiz için.

Üzülmüştük, birbirimiz için ve mutlu olmuştuk ailemiz dediğimiz insanlar için.

Her ne kadar kan bağımız olmasa da biz bir aileydik. Her aile gibi biz de birbirimizi sonsuza kadar bırakmayacağız.

~

Eveeeeet, Sıcak Şarap adlı hikayem burada son buldu. Umarım hikayemi beğenmişsinizdir. Çok duygusalım şu an.

Sıcak Şarap'ı yazarken birçok duygu yaşadım. Bazı bölümlerde kendi hayatımdan anılar ekledim. Bu yüzden Hem ilk hikayem, ilk acemiliğim olmasından hem de hayatımdan anılar olmasından dolayı Sıcak Şarap benim için çok özel.

Buraya kadar bana destek olan, oylarını ve yorumlarını eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim. Beni, Yüsra ve Batın gibi çok mutlu ettiniz.

Yüsra ve Batın demişken. Eğer onlarla birkaç özel bölümde buluşmak isterseniz yorumlarda belirtmenizi isteyeceğim.

Sevgilerimle <3 ve öpücüklerimle :3 hoşçakalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SICAK ŞARAP || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin