Hoofdstuk 2

31 3 0
                                    

Langzaam doet bram zijn ogen open, wat is er gebeurt? kreunt hij zacht. Bram kijkt om zich heen. Hij ligt op een bank. Hey je bent wakker. Wat is er gebeurt? Herhaald Bram. Je heb een verdoving pijltje in je schouder gekregen toen je voor iemand sprong. Kende je die man? Bram wilt net antwoordt geven, maar hij word verstoord door lawaai in de verhoor kamer. Bram zucht niet weer he. Bram rent naar verhoor kamer 8 toe. Waar een knok partij gaande is. Bram loopt naar binnen. Fenna wilt khalid in de hand boeien slaan. Maar khalid is door het dollen heen. Hij slaat evert in de hoek. Evert heeft een blouwe plek bij zijn oog. Khalid doe normaal!! Bram loop naar hem toe. Fenna gaat voor khalid staan. Khalid wilt haar slaan, Fenna duikt net op tijd naar beneden maar op dat moment stond Bram achter haar. Die de klap kreeg. Het hoofd van Bram knalt tegen de stenen muur aan. Fenna draait zich om. Bram ben je oké? Ja, het gaat wel. Je hebt een bloedneus. Bram voelt aan zijn neus, en ze heeft nog gelijk ook. Bram? Het spijt me echt. Khalid kijkt schuldig naar beneden. Het maakt niet uit. Het is maar een beetje bloed. Fenna help Evert overeind, gaat het Evert? Ja, hoor moppeld hij.
Maar ze zien duidelijk dat het niet gaat. Sorry, zegt khalid zacht, het was echt niet mijn bedoeling. Ja, dat zal vast zegt Evert bot en loopt de verhoor kamer uit Zonder hem nog een keer aan te kijken.

dromen zijn bedrog (moordvrouw)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu