Hoofdstuk 24

9 0 0
                                    

Hou weet die gast mijn voledige naam?! Roept Bram uit. Evert kijk bram verbaast aan. Bram laat het berichtje aan hem zien. Dus het moet iemand zijn die jouw goed ken. Mij broers kunnen mij goed. Ze weten van alles over mij. dus khalid ook. Maar khalid is niet zo gemeen. Nou, die leuke broer van je had me wel bijna het ziekenhuis in geslagen. Bram kijkt hem boos aan. Jij heb hem nooit gekent dus hoe weet jij dat nou?!! Dat is toch vrij duidelijk bram! Voor jou mischien ja! Maar ik ken hem beter dan wie dan ook!!!!  Evert schrikt van zijn plotselinge woedeaanval. Sorry zegt bram
Nee, ik moet sorry zeggen. Natuurlijk ken jij khalid beter dan ik. Maar hij heeft mij wel aan gevallen. Ik had vroeger ook zulke woede aanvallen. Evert kijkt heb verbaast aan. Daar heb ik niks van gemerkt. Dat kan kloppen, khalid heeft mij geholpen. Het begon allemaal toen ik acht jaar oud was, ik was net... Tring!! De bel zucht bram. Ik vertel het nog wel een keer. Oké knikt evert. Bram loopt naar de deur en doet hem open. Hey jongens groet hij zijn broers ze geven elkaar een knuffel. Kom binnen. Ze lopen de woonkamer in. Nou evert dit zijn mijn broers yasin, galit en mourad. Boy,s dit is evert numan mijn beste vrienden en een goede collega. Ze geven hem een hand. En wie zijn die meiden? Mourad wijst naar Nynke en brecht. Dat zijn de dochters van evert. O, oké. Nou laat zien die berichtjes. Bram geeft zijn telefoon aan galit. Waarom mag hij hem beet houden zegt yasin verontwaardigd. Omdat hij nu de oudste is. Galit leest de berichtjes allemaal hard op voor. Waarom stond mijn naam in een van die berichtjes? Willen ze mij pakken?! Dan beseffen ze ineens dat Nynke en brecht er nog zijn. Brecht kijkt haar vader angstig aan. Natuurlijk pakken ze jou eens. Kom eens hier. Brecht loop naar hem toe en gaat op zijn schoot zitten. Ze pakken jou echt niet, dat beloof ik je  niet iets beloven wat je niet waar kam maken! Evert kijkt Bram boos aan. Wat het is toch zo. Mika is dood, en dat is mijn schuld alleen omdat ik iets had beloofd en dat niet na bent gekomen. Papa je gaat me beschermen toch. Tuurlijk lieverd. Hij drukt een kus op haar blonde haren. Je mag niks op school zeggen, oké? Dat doe ik heus niet hoor. Ik vertel alleen alles aan mika. Want vrienden heb ik toch niet.

dromen zijn bedrog (moordvrouw)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu