Het is zo ver, vandaag is de begrafenis.
Bram rijd naar de kerk toe.
Als hij er is ziet hij dat het team er ook al is, Bram wilde graag dat hun ook zouden komen. En ze wilde graag komen om het te steunen. Dan ziet hij Merel met de kinderen. Debbie houd mama,s hand stevig vast, en Merel heeft Mika opgetild. Ineens ziet hij mourad, Galith en Yasin snel lopen ze er naar toe en ze omhelzen elkaar. En ze pakken elkaar handen vast en dan lopen ze de kerk binnen. Het is tijd voor de speeches.
Bram stapt naar voren. En pakt een papiertje uit zijn broek zak, hij voud het open, en begint het voor te lezen.Khalid was niet zoals iedereen dacht dat hij is, of eigenlijk was. Vele mensen kennen hem als een achresieve debiel die nergens bang voor was. Maar ik...?
Ik kon hem als iemand die me steunde als ik verdrietig was, ik ben zoals hij. Vroeger was ik ook vaak achresief door privé omstandigheden. Ik werd vaak boos. Maar toe er niemand voor me was, was hij er voor mij. Als ik huilde en niemand me kon troosten hij mij. Als ik mezelf pijn wilde doen, zei hij dat als ik mezelf pijn wilde doen moest ik hem slaan, maar dat deed ik natuurlijk niet, ik hield van hem en ik hou van hem we zijn bondgenoten en dat zal hij altijd blijven.
De piano begint te spelen en iemand speelt op de gitaar en dan begint hij te zingen:In alles wat ik heb gezegd en alles wat ik heb gedaan. In de tranen en de dromen die in mijn ogen staan. Is iets van jou aanwezig, want je bent er altijd bij, omdat je met me mee reist als een deel van mij.
We zijn verbonden, al gaat het nu niet meer. Ooit zie ik je weer. Onze vriendschap over wint altijd. Al ga ik niet de zelfde weg als jij.
Bij alles ooit gebeurd. En alles wat er komen gaat. Heb ik een blind vertrouwen dat je naast me staat en als jou de grond de grond te heet word. Dan ga ik voor je door het vuur. Verschillende karakters maar het zelfde avontuur.
We zijn verbonden zoals wit dat is met zwart jij zit in m'n hart. Onze vriendschap overwint altijd. Al ga ik niet de zelfde weg als jij. Al brand de wereld om ons heen, wij slaan ons overal door heen. Wij weten één en één is één.
Onze vriendschap overwint altijd, altijd. Al ga ik nu een andere weg dan jij.
Alles wat ik heb gedaan en alle dingen die ik zei mijn tranen en mijn dromen je was er altijd bij.
JE LEEST
dromen zijn bedrog (moordvrouw)
ActionWaar je ook bent ik zal altijd bij je zijn! Ik denk je te zien, maar ik zie je niet Ik denk je te horen, maar ik hoor je niet. Ik denk je te voelen, maar ik voel je niet. Ik denk aan de werkelijkheid, maar het lijkt een droom. maar dromen zijn bedr...