Bram loop het politie bureau binnen. 'Jo bram!'Groet Evert hem. Hey zegt hij vrolijk als altijd. Bram laat zich op een stoel vallen. Bram zit nog maar net of er klink geschreeuw door de ruimte. Evert en Bram kijken elkaar verbaast aan. Ik ken die stem ergens van. Denkt Bram in zichzelf. Ze lopen samen naar de plek waar het geschreeuw vandaan kwam. 'Het is hem echt'fluistert Bram zacht. twee politie agenten houden een man rond de 27 stevig vast terwijl hij om zich heen slaat en schopt. Een klap raakt de man aan de linkerkant in zijn gezicht. Met snelle stappen stapt Bram op zijn broer af. Ineens richt iemand een verdoving pijl op hem. 'Niet schieten!' roept Bram.
Hij schiet het pijltje naar zijn broer. Bram bedenkt zich geen moment en spring voor hem. Het pijltje komt in zijn Schouder terecht. Bram wilt het pijltje er uit trekken, maar zijn spieren verslappen en hij valt op de grond. Bram! roept Evert hij rent naar hem toe. De broer van Bram houd op met schreeuwen en kijkt verbaast naar zijn broerje die op de grond ligt. Wat is hier gebeurt!? Carla komt aan gelopen. Op een of andere manier sprong Bram voor die man, toen íemand een vedovingpijltje wilde schieten maar die raakte toen hem en viel bewusteloos.
Carla knikt begrijpend. Fenna, lisselotte en menno komen aan gelopen. Ook zei kijken verbaast naar Bram. Evert verteld voor de tweede keer het verhaal. Goed, zegt Carla als Evert klaar is met praten, Lisselotte en Menno brengen Julie Bram even naar een bank, Fenna en Evert Julie mogen het verhoor doen.
Als de broer van Bram eindelijk in de verhoor kamer is, gaan Fenna en Evert tegenover hem zitten. Evert heeft zijn laptop opgestart zodat hij alles in kan typen wat er gezegd wordt.
Goed, begint Fenna, als ik het goed begrepen hebt, heb je ingebroken, een paar keer zelfs. De man haalt zijn schouders op. Fenna zucht, dit gaat weer een lang gesprek worden. Wat is je naam? Vraagt Evert. Khalid. Evert typt het op zijn laptop. En je achter naam? Amezian. Wat?! Vraagt Fenna. Amezian herhaald khalid. Is bram jouw neef? Vraagt evert. Beter nog hij is mijn broer, broertje om precies te zijn. Fenna knikt begrijpend. Waarom heb je ingebroken?vraagt evert. Dat gaat je geen moer aan!! Nou dat gaat me zeker aan. Vertel, we hebben allen tijd. Nou, die heb ik ook hoor. Ik heb weleens vaker gekampeerd zonder spullen zegt hij sarcastisch. Evert voelt zijn woede naar boven komen. Evert springt op en slaat woedend zijn vuist op tafel. Jij gaat nu praten of anders!! Of anders wat? Of anders... anders, Evert probeert de juiste woorden vinden. 'Ander schiet ik een kogel door je kop! 'Je doet je best maar mompelt Khalid. Nu is Evert het al helemaal zat, evert loopt op hem af en geeft hem een klap in zijn gezicht. Khalid spring op en duwt Evert ruw tegen de muur aan.
JE LEEST
dromen zijn bedrog (moordvrouw)
AcciónWaar je ook bent ik zal altijd bij je zijn! Ik denk je te zien, maar ik zie je niet Ik denk je te horen, maar ik hoor je niet. Ik denk je te voelen, maar ik voel je niet. Ik denk aan de werkelijkheid, maar het lijkt een droom. maar dromen zijn bedr...