Hoofdstuk 47

11 2 0
                                    

Evert komt aangelopen. Waar om heb je haar mee genomen? Vraagt fenne doelend op nynke die naast evert staat. Ze hebben studiedag. Fenna knikt.
Bram komt op evert aan gelopen. Hey, evert heb je even? Ja, natuurlijk.
Bram en evert lopen een eindje van het team af. Wat is er? Vraagt evert nieuwsgierig. Ik heb een vermoede dat Alex die geheime berichtjes heeft gestuurd. Hoezo? Hij kwam opeens opdagen, dat is toch vreemd. Waarom vragen we het hem niet gewoon? Hij ontkent het toch. Het valt de proberen, toch? Oké dan. Bram loopt richting Alex. Hey Alex! Kan ik je even spreken?
Alex knikt en loopt met hem mee. Ze staan bjj de bali. Alex? Waarom stuur je elke keer berichtjes naar mij?
Berichtjes? Welke berichtjes?
Dat weet je best! Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik kan het er uit rammen als je wilt.
Nee dankje. Vertel!!
Oké dan zucht Alex. ik... ineens klinkt er een knal. Ze draaien zich om en daar ziet hij een jongen staan. Hij ziet er even oud uit als Alex, hij heeft dezelfde blauwe ogen als Alex en zijn blonde haren zijn het zelfde als die van Alex. Wie is dat?!! Dat is nou tim, mijn tweeling broer. Tim loopt naar bram toe. Bram wilt zijn pistool pakken. Maar Tim is eerder. Tim zet de loop van het geweer tegen  zijn slaap. Niet schieten. Fluistert bram angstig hier los je niks mee op. Ik niet!! Maar jij wel!! Wat bedoel je? Je moet sorry zeggen tegen moud en dat kan maar op een manier. Bram hoort een klikje van het pistool. Het waren vier jongen. We werden gepest. En toen moud weg was. Pesten Julie mij. Ik wilde ook zelfmoord plegen. Ik heb het drie keer geprobeerd. Een keer stond ik op de trein rails, een andere keer zette ik een pistool tegen mijn hoofd en de andere keer zat ik in het raam. Alle drie de keren had khalid mij tegen gehouden. En nu heb je wat je wilde sist tim in zijn oor. Doe je de groeten aan moud?
Alex kijkt naar bram en dan naar Tim. Moud heb dit nooit gewild tim. Probeert hij zijn broer over te halen om niet te gaan schieten. Hou je bek dicht!!!anders knal in ik bij jou ook een kogel door je kop!!!
Dan klinkt er een knal...

dromen zijn bedrog (moordvrouw)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu