Hoofdstuk 38

11 1 0
                                    

Mika kijkt of hij brecht ergens kan vinden. Na even goed rond kijken vind ze haar een beetje achter aan. Mika moet steeds denken aan die dag dat hij meegenomen is.

Flasback:

Mika en Brecht zijn aan het voetballen op het voetbal veld. Na een paar uur moet brecht naar huis en ook mika gaat op weg naar huis. Mika rits de rits van zijn grijze vest wat verder dicht. Het is best wel koud. Mika let niet op waar hij loopt en botst tegen iemand op. Verbaast kijkt hij op. Hij kijkt in de ogen van een man. Gaat het wel? De man kijkt hem vriendelijk aan. Mika knikt en wilt verder lopen. Ik heb iets, voor de schrik. Kom je even mee? Mika schud zijn hoofd. Zijn moeder heb vaak genoeg tegen hem zeg dat je nooit zomaar mensen moet vertrouwen, hoe aardig ze ook zijn. Mika draait zich om en loopt verder. Ineens word hij door twee sterke armen vast gegrepen. Mika begint te schreeuwen. Vlug gooit de man hem in een zwart busje.
Mika kijkt verward om zich heen, zijn ik blijft echter rusten op het jongentje tegen over hem. Hey, zegt mika zacht. Ik heet mika en jij? Marco. Wat doe jij hier Marco? Hij haalt zijn schouders op. Ik ben hier toch niet lang, nog een dag dan is het zo ver. Wat gebeurt er dan? Dan... Dan... Marco zucht zacht.

Dan ga ik dood

dromen zijn bedrog (moordvrouw)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu