hoofdstuk 22

8 1 0
                                    

Het team is druk met de zaak bezig. Maar tot nu toe hebben ze nog niks gevonden wat hun naar de dader brengt.
Als het team even niet kijkt loopt bram weg, snel gaat hij naar het lab van Lisselotte, aangezien ze nu toch niet in haar lab zit. Hij leest het berichtje nog een keer en zucht. Wat als Khalid echt nog leeft?
Ineens zwaait de deur open en staat Evert in de deur opening. Wat ben je aan doen?! Niks hoor. Hij stopt gauw zijn telefoon in zijn broekzak. Je was wel iets aan doen! Waarom ben je de hele dag chagrijnig? Hij haalt zijn schouders. Weet je wat, zegt bram, ik heb een deal. Wat voor? Evert kijkt zijn vriend vragend aan. Jij verteld wat er aan de hand is en ik vertel mijn geheim. Evert knikt oke is goed. Ze geven elkaar een hand. Goed evert vertel maar. Evert verteld het verhaal dat hij ook aan Fenna had verteld.
Heftig zegt Bram na een tijdje als Evert klaar is met vertellen. En nu jij. Bram schud zijn hoofd. Maar je had het beloofd. Ja, maar eerst wil ik jou helpen. Waar mee? Mijn schoonzus kan mischien wel voor jou dochters zorgen als jij aan het werk bent. Echt? Ja hoor ze is dol op kinderen ik zal het aan haar vragen. Evert knikt bedankt Bram. Geen dank hoor daar zijn vrienden toch voor. Evert knikt. En nu jij. Ook bram doet zijn verhaal over khalid, over mika en over het geheimzinnige berichtje.
Wie is -k- dan? Bram haalt zijn schouders op. Ik wou dat ik het wist. De -k- is van Khalid. In Mika staat toch ook een -k-? Ja, maar dat is niet het zelfde. Khalid begint met een k en mika niet. jij hielp mij en ik help jou. Echt? Wat tof. Ik ga mijn broers bellen. Welke broers. Galith, Mourad en Yasin. Alhoewel yasin is mijn broertje hij is pas 16 geworden. O, ik wist niet dat je nog mee familie had. Nou, dan weet je het nu. Ik Moet trouwens mijn dochters op halen van school. Zegt Evert. Op welke school zitten ze eigenlijk. Ze zitten op de regenboog school. Hey daar zit mijn nichtje op school, dan kan ik gelijk mee rijden. Dan zie ik mijn schoon zus mischien. Is Goed joh, gezellig.

Bram en Evert komen aan op de Eegenboog school, na vijf minuten komt er een meisje aan gerend. Brecht raad bram. de tranen staan in haar ogen. Ze springt in de armen evert en begint zachtjes te huilen. Hey, rustig maar meisje wat is er? Hij... snikt brecht. Hij is... dood. Wat? Wie? Hoe? Mika mijn beste vriend en hij is neer geschoten.
Evert kijkt naar bram die nu witter dan ooit is geworden. Een traan loopt over zijn wang. Pap? Waarom huilt die man? Hij is net zo verdrietig als jou Brecht. Waar voor? Jouw vriend, was zijn neefje. Wat erg fluisterde brecht. Ze laat haar vader los. Ze loopt naar Bram en geeft hem een knuffel.

dromen zijn bedrog (moordvrouw)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu