Hoe bedoel je vermist? Gisteren hoorde toch een knal? Bram knikt. Khalid heeft toch niet? Nog net niet, maar hij had het kunnen doen maar deed het niet. En dan noem je hem aardig moppelt evert. Fenna kijkt evert streng aan. Wat dat is toch zeker zo? Dat komt alleen om dat jullie hem niet kennen!! ! Schreeuwt bram boos. Sorry zegt evert zacht. Er is wel bloed gevonden buiten, en het raam was stuk. Lisselotte bekijk nu het DNA. bram knikt langzaam.
Flasback
Bram loopt over het schoolplein. Starend naar de grond. Ineens knalt er iets tegen hem op. Verbaast kijkt hij om en ziet een bal liggen. Een jongen uit zijn klas grijnst gemeen naar hem. De jongen loopt naar hem toe en pakt de bal van de grond. Waarom een bal gebruiken als we jou ook kunnrn gebruiken hij gooit de bal weer op de grond en gaat pal voor hem staan. Jongens!! Roept hij. Vier jongens komen naar hem toe, wat is er vraagt er een. Deze boom staat in de weg. Jij ging zelf voor me staan. En die boom kan ook nog praten. Hij moet lachen om zijn eigen grap. Bram draait zich om en wilt naar huis rennen. Maar twee sterke armen grijpen hem beet. Dit is niet eerlijk jullie zijn met zijn vieren en jullie zijn 13 dat een leeftijd meer. Daarom is het zo leuk lachen de jongens. Bram kijkt om zich heen maar ziet geen uitweg. Waarom moeten ze altijd mij hebben?! Opdondderen!!! Bram draait zich om en ziet khalid staan. Zijn Julie soms doof!! Hij duwd de jongens aan de kant. Zijn ogen vallen op de bal op de grond. Naam!? Sorry? De leider van de groep kijkt hem verbaast aan. Wat is je naam?! Alex. Nou goed Alex, hij houd de bal voor zijn gezicht. Als deze nog één keer in de buurt van mijn broertje komt, dan steek ik hem lek, heb je dat begrepen!!? Alex knikt angstig. Hier vangen! Khalid gooit de bal omhoog en trapt hem hard weg. Ineens horen ze glas scherven vallen. Oeps zegt khalid zacht. weg wezen brammetje hij grijp zijn broertje bij de hand en samen rennen ze er van door.
JE LEEST
dromen zijn bedrog (moordvrouw)
AkcjaWaar je ook bent ik zal altijd bij je zijn! Ik denk je te zien, maar ik zie je niet Ik denk je te horen, maar ik hoor je niet. Ik denk je te voelen, maar ik voel je niet. Ik denk aan de werkelijkheid, maar het lijkt een droom. maar dromen zijn bedr...