De kinderen zijn hard aan het werk. Mika voert de paarden. Er zitten 15 paarden in de stallen. Mika pakt een emmer en loopt naar de kraan. Dan knalt er een bal tegen hem aan, geïrriteerd kijkt hij op van zijn werk. De jongens die even pauze hebben zijn aan het voetballen. Mika trap de bal terug, maar nog geen vijf minuten later knalt de bal weer tegen hem op. Nu is Mika het echt zat. Mika trapt vol tegen de bal aan. Maar hij kijkt niet uit waar hij de bal heen trapt. De bal vliegt door het raam. Verschrikt kijkt mika naar het kapot raam. Ruw word mika bij zijn nek gegrepen. Mika kreunt zacht. Hij word naar het kamertje van de hoofdmeester gebracht. De hoofdmeester kijkt hem streng aan. Dus jij vond het even leuk om een bal door de ruit heen te trappen. Mika schud zacht zijn hoofd. Het spijt me meneer, het ging perongeluk. De hoofdmeester doet een la van zijn bureau open, eindelijk vind hij wat hij moest hebben. Met een klap doet hij de la weer dicht. Hij loopt naar mika toe. Hij haalt een houten stok tevoorschijn. Mika kijkt angstig. Vest uit! Zegt hij kort maar krachtig. Niet doen meneer, het spijt me heel erg ik zal het nooit meer doen. Vest uit!! Langzaam doet hij zijn vest uit. Nu je t-shirt.. ook zijn t-shirt doe hij uit. Je hemd! Zijn hemd doet hij ook uit en legt het op de andere kleren. Op je knieën. Mika draait zich zachtjes om zodat hij met zijn rug naar de hoofdmeester toe staat. Langzaam laat hij zich op zijn knieën vallen. De hoofdmeester kijkt naar de stok en schud zijn hoofd. Hij gooit de stok op de grond en pakt uit dr hoed een langere stok. Mika legt zijn handen op de grond en knijpt zijn ogen dicht. Een raam vernielen... dat zijn twintig slagen.
Het blijft even stil. Mika voelt niks en doet zijn ogen weer open, net als hij zijn ogen weer open hebt, voelt hij een heftige pijn op zijn rug. Klap 1 Mika telt mee. De tweede klap volg. Klap 3... mika knijpt zijn ogen dicht van de pijn. Klap 4... Mika geeft een gil. Klap 5... De pijn giert door heel zijn lichaam. Klap 6... Ze zijn er nog lang niet. Klap 7... Het bloed loopt over zijn rug. Klap 8... Hij heeft een gevoel dat hij dood gaat. Klap 9... Hij wil nog helemaal niet dood, hij is nog veel te jong. Klap 10... Hij moet blijven vol houden, mama moet weten dat hij nog leeft. Klap 11... debbie heeft een speelmaatje nodig. Klap 12... Hij wil bram opvolgen, hij wilt recheur worden. Klap 13... Het lijkt of hij al zijn botten heeft gebroken. Klap 14... Hij voelt pijn. Klap 15... Hij voelt verdriet. Klap 16... Hij voelt woede. Klap 17... Hij voelt zich vernedert. Klap 18... Er staan rode striemen op zijn rug. Klap 19... de pijn word erger. Klap 20... Het word zwart voor zijn ogen...😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Lekker een lang deel dit keer en ook spannend, arme mika😭
Laat maar weten wat jullie van het verhaal vinden.
JE LEEST
dromen zijn bedrog (moordvrouw)
БоевикWaar je ook bent ik zal altijd bij je zijn! Ik denk je te zien, maar ik zie je niet Ik denk je te horen, maar ik hoor je niet. Ik denk je te voelen, maar ik voel je niet. Ik denk aan de werkelijkheid, maar het lijkt een droom. maar dromen zijn bedr...