Amezian?!! Roept mika verbaast. Ja, is dat zo raar? Ik heet mika amezian. Mika? Ben je dat echt? Khalid schuift naar hem toen en neemt hem in zijn armen. Ik dacht dat je dood was. Ik leef nog, jongen, ik ben bij je. De deur gaat met een klap open. Er stapt een gespierde man binnen.
En achter hem staan nog drie mannen.
Neem hem mee beveelt een van de mannen. Hij wijst naar khalid. Twee mannen lopen naar khalid toe pakken hem op. Khalid begint te slaan waar hij maar slaan kan. Dan valt zijn ogen op de deur die open staan. Mika!! Rennen!! Mika spring op en rent naar de deur. Khalid slaat de mannen aan de kant. Een man komt op mika af gerend. Maar mika is veel sneller dan hem. En hij glipt tussen zijn benen. Khalid slaat hem tegen de muur en rent de deur uit. Hij tilt mika op. Ze rennen naar buiten. Brecht en lieve moeten mee. Wie?! Mijn vriendinnen. Khalid zucht en zet mika op de grond. Goed, maar wel snel zijn. Mika knikt naar zijn vader en rent weg.Nog geen 5 minuten later komt mika aan gerekt met twee meiden achter zich. Mee komen beveelt khalid. Ze rennen naar het hek. ik haal een trap zegt khalid jullie blijven hier. Khalid pakt vlug een trap uit de schuur en zet die tegen het hek. De meisjes eerste. Khalid ziet dat er een paar mannen hun richting op komen rennen. Opschieten!!! Ook mika springt over het hek. Met een klap beland hij op zijn rug. Mika schreeuw het uit van de pijn. Om dat hij een ontbloten boven lichaam heeft doet het extra veel pijn. Khalid klimt razend snel naar boven en spring over het hek. Hij beland naast mika met zijn voeten op de grond. Khalid heeft het grijze vest vast in zijn hand, hij had die net ol tijf mee kunnen brengen. Snel doet mika zijn vest aan. Kom mee!! Met zijn vieren rennen ze door het bos.
Eindelijk zien ze licht.
Ze hebben lang gelopen en hun benen doen pijn.
Dan zien ze voor liggen, maar er staan bewakers op. We moeten een vlot maken. Mika kijkt naar khalid hoe doen we dat. We moeten naar hout zoeken. Ik heb net allemaal houten balken gezien zegt brecht. Dat kunnen wel gebruiken. Ik zoek wel naar touwen. Zegt lieve. Oke, zegt mika ik zoek naar gereed schap. Dan maak mijn vader het vlot wel. Is dat jou vader?! vraagt brecht verbaast. Mika knikt trots.
Ik dacht dat hij dood was! Ja, dat dacht ik ook. En dan zeggen mensen altijd dromen zijn bedrog. Nou, mijn dromen zijn werkelijkheid!
JE LEEST
dromen zijn bedrog (moordvrouw)
AcciónWaar je ook bent ik zal altijd bij je zijn! Ik denk je te zien, maar ik zie je niet Ik denk je te horen, maar ik hoor je niet. Ik denk je te voelen, maar ik voel je niet. Ik denk aan de werkelijkheid, maar het lijkt een droom. maar dromen zijn bedr...