Poprzedni rozdział był 4 a nie 3 upsik 😊😊😊
Dlaczego ona, dlaczego, dlaczego, dlaczego!!!
A no tak nadal nie wiecie kto to. A więc przedstawiam wam:
WERBLE PROSZĘ......... STELLĘ
WIELKIE BRAWA!!!
Wszyscy ucichli i na nas patrzyli
- No hejo Stella, powiem ci, że nie najlepiej wyglądasz!.
- Zniszczylas moje ciuchy ty SUKO!!!!
- Dzienks za komplement
- Co?!
- Stwierdziłaś że jestem SEKSOWNA, UTALENTOWANA, KOCHANA I ATRAKCYJNA- wszyscy zrobili " uuuu"
- Zemszczę się!!!
- Już się boję hahaha- odeszła
Wszyscy zaczęli klaskać a ja się teatralnie ukłoniłam. Usiadłam obok brata a Emma obok mnie.
- Brawo siostrzyczko
- Dzięki braciszku..
Chciałam coś powiedzieć, ale poczułam zimną ciecz na plecach. Ta dziwka wylała na mnie shake.
- Co zemsta jest słodka haha
- I co myślisz że jak mnie upokorzysz to będziesz lepsza niestety ale nie
- Co rozbeczysz się jak małe dziecko hmm???
- Niee zrobię to...
Na oczach całej stołówki zdjęłam bluzkę i stałam w samym czarnym, koronkowym staniku. Chłopakom skinka ciekła na mój widok,a dokładnie biust bo jest dość duży.
- A teraz weźmiesz i ją wypierzesz, a i możesz ją zachować bo to będzie jedyne ubranie w twojej szafie. Ona wzięła bluzkę i wybiegła z koleżankami.
- Wiem że jestem zajebista ale bez przesady
Usiadłam przy stoliku, ale wszyscy oprócz Em byli jak w transie.
- Ziemia do Camerona- zaczęłam mu machać ręką przed twarzą.
- Co, a no tak- podrapał się nerwowo po karku. Chyba zauważył że każdy na mnie patrzy więc dał mi swoją bluzkę do koszykówki.
- Dzięki!
Kiedy ją ubrałam to wszyscy przy stoliku się ocknęli.
- No no Eli nie wiedziałam że tak działasz na facetów.
- Em sama tego nie wiedziałam
- Stary nie mówiłeś że twoja siostra ma takie ciało- powiedział jakiś brunet
- Harry sam tego nie wiedziałem.- czyli tak ma na imię.
- Ej mała to może spotkamy się u mnie w domu wieczorem co?- zapytał mnie z tym uśmieszkiem
- Słuchaj STARY mała to jest twoja pała a ja nawet niską nie jestem, a tak poza tym i tak nie zamoczysz.
- Jeszcze Cię przekonam.
- Stary nie radzę- powiedział głos za mną
Odwróciłam się i spotkałam te czarne tęczówki, których nigdy nie zapomnę...Następny rozdział będzie zapewne jutro także......
Do zoba 😘😘😘😘😘
CZYTASZ
Przeprowadzka do brata
Short StoryEliza przeprowadza się do swojego brata do Nowego Jorku. Chcesz więcej czytaj książkę Nie zgadzam się na kopiowanie mojej książki i na przywłaszczanie sobie jej bo jest ona wyłącznie mojego autorstwa, a wszelkie zbieżności są przypadkowe. Miłego czy...