19

701 18 0
                                    

Niedzielę spędziliśmy wszyscy razem oglądając telewizję. Nosz kurwa znowu budzik! Wzięłam do ręki budzik i jebnelam nim o ścianę. Nagle do pokoju wbiegli chłopacy przerażeni i zdezorientowani.
- Co się stało?!- zapytał Cam
- No tak troszkę wkurzyłam się na budzik
- Kurwaaaa siostra nie strasz tak i ruszaj ta dupę do szkoły
- Aaaaaaaaaaa nie chce mi się ale co zrobisz kurna
Oni wyszli a ja poszłam do garderoby po ciuchy. Dzisiaj było  ciepło więc postanowiłam na:

 Dzisiaj było  ciepło więc postanowiłam na:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Włosy związałam w wysokiego kucyka i ubrałam Vansy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Włosy związałam w wysokiego kucyka i ubrałam Vansy. Zeszłam na dół i zjadłam 2 kanapki z nutellą zrobione przez Alana. Wyszliśmy z domu i pojechaliśmy do szkoły. Kiedy wysiedliśmy już koło szkoły poszliśmy w stronę ławek na polu. Usiedliśmy tam z Emmą. Byliśmy 15 minut przed czasem. Gadaliśmy sobie aż w pewnym momencie rozległ się krzyk bólu. Spojrzeliśmy w tamtą stronę i zobaczyliśmy chłopaka który krzyczy na dziewczynę a ta trzyma się za policzek. Wstałam z miejsca i poszłam w tamtym kierunku.
- Ej chłopaczku ciebie pojebało czy jak
- Uważaj sobie dziewczynko
- Dostaw ją!
- Pfff a jak nie to co hmm?
Widać było że był starszy ode mnie i nie chodził do naszej sql.
- Sam tego chciałeś.
Podeszłam do niego i dałam mu prawego sierpowego lewego i popchnelam go na ścianę.
- I nie wracaj tu więcej!!
- Pierdolona szmata!- krzyknął na koniec
- Dla ciebie PANI SZMATA!
Wszyscy zrobili głośne Uuuuuuuuuuuu a on spierdolił hahahhahahahah. Ta dziewczyna poszła ze swoimi koleżankami ale podeszła do mnie i mnie przytuliła i cicho podziękowała. Zrobiło mi się milutko na serduszku. Poszła sobie a my zaczęliśmy kierować się w stronę wejścia do budynku. Lekcje minęły nudno i nic się nie wydarzyło. Kiedy zadzwonił ostatni dzwonek wyszłam z sali i poszłam do mojej szafki. Otworzyłam ją i wypadły z niej białe różyczki i liścik. Napisane było: " Przyjrzyj się dokładnie tym kwiatom, bo identyczne będą na twoim grobie"
- Co do chuja!?
- Siostra co się stało? Co to kurwa jest?!
- Nie wiem ktoś dał mi to do szafki
- Japierdole zabije tego kto to napisał i ci grozi!
- Spokojnie Cam może ktoś robi sobie żarty
- Oby bo to on będzie miał te kwiatki na grobie
Wróciliśmy razem do domu i zastanawialiśmy się kto napisał ten liścik. Prawdę mówiąc miałam w chuj wrogów, ale nie wiem kim jest.
Przesiedzieliśmy tak do wieczora a o około 23 poszliśmy spać.

...................................
Jest kolejnyyhh
Ale się porobiło hah macie jakieś pomysły kto podrzucił róże i liścik. Piszcie w komentarzach xdd
Do następnego ❤️

Przeprowadzka do brataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz