77#🍁

2.7K 201 85
                                    


"Kütüphaneyi adam etmeyi başardık" diyerek sınıfa giren Alya'yla bakışlar ona döndü. "İyi iş çıkardın ne ikram edelim hanım efendiye...Ödül mü istiyorsun anlamadım ki bu senin işin tabiki yapacaksın bizde burda boş durmuyoruz heralde" diyerek söze giren Erkan. Alya tarafından terslendi "Sana demişim gibi üstüne almana gerek yok Erkan, işine bak sen"

Elimdeki son camı da hallettim "Benim işim bitti burda kızlar sizi dışarıda bekliyorum"

"Bir yere ayrılayım deme bazı planlarım var" diyerek beni tembihleyen Cansu'yu hafifçe başımla onayladım.

Okulun dışına çıkıp öylece diktim gözlerimi Bars kendini kaldırımın başına oturmuş elinde tuttuğu sigarasını içiyordu. İnsan sağlığına ne kadar zararlı olsada bunu aldırıyor gibi durmuyordu yine uzak kalmayarak gittim yanına yarım bırakılmış sorum vardı.

Yanına oturarak "Ölmek için daha çok gençsin" Bars bakışlarını bana çevirdi "Her iki yolda da ölüyorum hangi yolla öldüğümün ne anlamı var?" Diyerek yine kendi sessizliğine gömüldü. Belki anlatsa çözebilirdik belki yardımım dokunur veya dokunmazdı ama her ne sorunu varsa ilk bana gelip anlatsın istiyordum

"Hayatta kalmak için sebeplerin varken neden ölmek isteyesin"

"Benim hayatta kalmak için tek sebebim avuçlarımın arasında kayıp gidiyor. Bense sadece izliyorum Asel" diyerek bana yavaş yavaş içini dökemeye başlamıştı. Ama hala bazı şeyleri anlamakta zorluk çekiyordum

Kime değer veriyordu ki onu kaybetmekten korkuyordu.

"Bars"

"Beni rahat bırak Asel"

Beni başından savmak istiyordu. Yalnız başına kalıp kendini yeyip bitirmek istiyordu ama buna izin vermeyecektim.

"Bars belkide sana bu söylediklerim garip gelecek ama ben konuşma yetimi kaybettiğimde vicdan azabından olsada benim her daim yanımda olup bana konuşmayı öğreten sen oldun şimdi izin verde bende sana yardım edeyim"

Bars gözlerini bana dikti samimiyetimden emin olmak ister gibi bana bakıp sigarayı dudaklarının arasına görürdü "Kendini bana borçlu hisetme öyle bir zorunluluğun hiç bir zaman olmadı aksi takdirde sorunlarımı anlatacak biri olamazsın"

Olmak istiyordum o ateşe sen atlıyorsan peşinden bende atlamak istiyordum kabul ediyorum bu çılgıncaydı ama her daim onun baş ucunda olmak istiyordum....
Aşk dedikleri şey böyle olsa gerek
Ne yani Bars'a karşı birşey mi hissediyordu? Yanında olmak istemesinin başka açıklaması yokmuydu? Erkan söylediklerinde haklımıydı

Saçmalık

"Sigarayı ne zamandan belli kullanıyorsun"

Kafasını gökyüzüne kaldırıp "14 yaşımdan belli kullanıyorum"

"Erken başlamışsın"

"Şartlar ve durumlar beni bu yola sürükledi. "Diye mırıldandı

Bars istese de istemese de acı çekiyordu. Bu acısını içinde yaşıyor bunu kimseye belli etmiyordu ama ben anlıyordum onun içindeki volkanı görüyordum patlamak üzere olan volkanı görüyordum. Acısına ortak olmak istedim 'Canın acıyor benimkisi de acıyor' demek ben yanındayım demeyi o kadar istiyordum ki ama bunu hangi sıfatla söyleyebilirdim.

"Ba-babanla aran nasıl?" Diye sordum tereddütle, son olay hepimizi yeterince yıpratmıştı ama bu başıma gelen olay sayesinde konuşabiliyordum bu yüzden Bars'ın babasına bir yandan minnettardım bir yandan da içten içe ölesiye nefret ediyorum.

Düşman sınıflar [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin