Okulun bahçesinin verdiği kalabalıktan cesaret alan Bars kafasını kucağıma bırakmış sırt üstü yatmıştı. İstemsiz olarak gür saçlarına daldırdım elimi, hem vahşi hemde yumuşak saçlara sahipti"Abin nerde sizdemi kalacak?"
"Evet"
Sessizce başımla onayladım Bars'ın hayatında da yavaş yavaş herşey yoluna giriyordu. Birlikteydik ve en önemlisiyse de mutluyduk
"Melis'in senin hakkında bana anlatacakları neydi Bars?"
Kafasını dizlerimden kaldırmadan gözlerini bana dikmişti
"Neden kurcalıyorsun?"
Biraz bozulsamda bunu Bars'a yansıtmadım sorduğu sorusunun yanıtını gecikmeden verdim
"Seninle ilgili olan herşey beni ilgilendiriyor Bars"
"Boş ver Melis'in dediklerini"
"Neden boş verecekmişim? İlla git sahibinden mi olanları dinle diyorsun"
"Ne kadar uzatıyorsun bu konuyu Melis'in dediği şeylere bu kadar takma herşey geride kaldı"
"Anladım Bars"
Sinirli çıkan sesimi örtmeye çalışmadım anlasın istiyordum iş geride kalması değildi sevdiğim adamı ezbere bilmek istiyordum.
"Kızgınmısın sen şimdi bana?"
"Hayır, neden kızgın olayım ki eski defterleri açmak istemem saçmaydı"
"Bana hiç öyle bir izlenim yaşatmıyorsun?"
"Sen söylemesen bile Melis bana anlatır sana da gerek kalmaz"
"Beni zahmete sokmadığın için teşekkürler sevgilim"
Ardından gülmesiyle elmacık kemiklerinin ortaya çıkmasını sağladı. Kaşlarım çatıldı banamı gülüyordu o şimdi?
"Kes gülmeyi millet sana bakıyor"
"Milletten bizene gözümü kapadığımda zihnime gelen görüntü sensin, açtığımda gözlerimin önüne gelen yine sensin takmayalım biz bu milleti"
"Milletin içinde gülme Bars, sana sayısız bakan kızların bakışlarını üzerinde hissetmek istemiyorum o yüzden demem odur ki o güzel gülüşünü sadece bana sergile millette değil"
"Bu kadar kıskanç olma herkes biliyor sana ait olduğumu birlikteliğimiz son dakika bültenleri gibi tüm okulu sarmış sadece bizi konuşuyorlar. Başkalarının ne dediğine bakma benim dediklerime bak"
"İster birlikteliğimiz tüm okulu sarsın, o kızlar rahat durmazsa bende içimdeki canavarı kontrol edemem salarım üstlerine"
Güldü "Sal canın sağolsun"
"Keyfinizi yarıda kesiyorum ama Murat bey 12A sınıfının başkanı yanına çağırıyor. Acele etsen iyi olur"
Bize rahatsız edici bakışlarıyla yanımızdan ayrılan çocukla Bars'ın saçlarını okşadım
"Benim gitmem lazım Murat bey bekliyor"
"Gitme"
"Hadi kalk Bars ne olduğuna bakmam lazım, burası senin babanın okulu değil kalk hadi"
"Bırakıp gitme beni burada, sonra aç kurtlar bu iri cüsseli adamı kaparlar bırakmazlar sana"
Eğlenen sesinin hemen ardından gülüp dizlerimin üzerindeki baskısını yok edip kalktı. Sinirimle oynamadan önce kalkmayı başarsa olmuyordu illa önce sinir edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman sınıflar [3]
Mystery / ThrillerHerşeyin bir ilki vardı. Sen bana ilklerimi yaşatan kadınımsın