90#🍁

3.3K 222 177
                                    


"Hey onun yerisi orası değil" diye uyaran İdil'e baktı Emir.

"Ne fark eder nereye koyduğumun sonuç olarak göz önünde bir şeyi aramak için kırk saat zaman harcamıyoruz eşyalara birer hazine gibi bakıyorsunuz hangi dolabın içine koyduğunuz belli bile değil"

"Biz buna düzen diyoruz Emir, eğer herşey ortalıkta olursa ev karma karışık bir hal alır. O yüzden benim işime karışma ve geç bir yere otur"

Hafta sonunu Bars'ın fikriyle bir dağ evinde geçirmeye kararlaştırılmıştık tabi bunda Cansu ve Hakan ekibini saymayarak bir plan organize etmişti ne yazıkki Erkan kendilerinin de gelmek istediğini dile getirip bizim fikrimizi önemsememişti Bars buna bozulsada ben evin içini saran bu kalabalıktan rahatsız olmadım

İdil kahvaltı sofrasını kurarken Emir onun yerleştirdiklerini göz önüne koyuyordu.

"Yeter! Hiç bir konuda anlamıyorsun ama anlıyormuş gibi benim işlerime burnunu sokuyorsun Emir"

"Erkekler bir çok konuda kadınlardan daha üstündür"

"Öyle mi kanıtla"

İdil solana geçerek "Herkes beş dakikasını buraya versin"

"Hayırdır?" Diye soran Hakana İdil sadece beklemesi gerektiğine dair bir bakış attı.

"Erkekleri mutfak konusunda yeterince iyi olmadığını düşünüyorum ama Emir anlamadığına rağmen elini eteğini üstümden de çekmiyor madem öyle kahvaltıyı bugün erkekler hazırlasın da görelim"

Emir omuzlarını silkti "Altı üstü basit bir kahvaltıyı hazırlamakta ne varki?"

"Bars hariç tüm erkekleri mutfağa alıyoruz"

Erkan bana küçümser bir bakış fırlattı.

"Bars'ın çükünümü kopardılar? O erkek değil mi? O neden mutfağa girmiyor Bars niye herşeyin dışında kalıyor"

"Bars yemek yapmasını biliyor da ondan bütün yemeği ona yaptırmayacağınıza garanti veremem madem maharetlisiniz yapın"

Erkan sıkıntıyla omuzlarını silkti

"Hadi iş başına koyulalım"

Emir arkadaşlarına motive edercesine gülümsedi.

"Kahvaltıyı hazırlayacağız hazırlamasına da ilk hangi işten başlıyoruz"

Emir Erkana bakıp aklından bir görev listesi belirledi bile

"Erkan sen domatesleri hallet mümkünse susuz olsun, Ceyhun sen yumurtayı hallet mümkünse kabuksuz olsun,Sarp sen bir koşu fırına git ekmek al mümkünse yanık olmasın, Hakan sen dolaptan peynir ıvır zıvırları çıkar Kutay sende aval aval bakacağına sende herşeyin sonunda muftağı toplarla"

"Senin üzerine düşen görev ne Emir? Bize onu yap şunu yap dedin demesine de sen ne bok yiyeceksin" Erkan sinirle kendilerini bu işe bulaştıran arkadaşına öfkesini sesine yansıtarak sinirlendi

"Ben hazırlanan kahvaltıları masaya yerleştiricem hadi şimdi herkes üstüne düşen görevi yapsın"

Sarp üstüne hırkasını alarak evden çıktı
Erkan da sıkıntıyla dolabın önüne geçip iki tane domatesi avcuna alarak tezgahın üstüne indirdi. Aldığı bıçakla domatesleri doğramaya koyuldu

"Şu yumurta görevi her defasında neden bana geliyor başkası yapsın şu illeti"

"Sızlanma Ceyhun"

"Bu işleri başımıza açan hep sensin Emir, ne vardı ki kızların hazırlamasına izin verseydin"

"Erkekliğimize laf etti. Hem bir kahvaltıyı hazırlamak bu kadar zor olamaz"

Düşman sınıflar [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin