82#🍁

2.8K 200 121
                                    


"Ne düşünüyorsunuz kızlar?" Diye soran İdil'e anlamayan gözlerle baktım

"Ne konuda?"

"Yakın bir zamanda okula tamamen flash haber olarak yayılacak 12F'yle olan yakınlığımız bugün sınıfa gelir Asel'i alırlar yarın dizimizin dibinden ayrılmazlar"

Cansu omuz silkti "Düşmanlığımızın sebebini biliyorlarmıydı ki nasıl bittiğini bilsinler"

"Haklısın aslında" diyerek onu onayladı Alya

"Erkan seni ne sebebten ötürü çağırmış?" Diye soran Sibel'e "Öylesine" diye karşılık verdim.

Bars iki üç saniye de olsa yerinde kıpırdamaz bir şekilde duraklasada arkasına bakmadan uzaklaşmıştı. Tek bir kelime etmemişti ama Asel alışıktı onun bu hallerine

"Ben açım benden başka aç olan insanoğlu yok mu? Oturdunuz daha kalkmak bilmiyorsunuz hadi tek başıma boğazımdan geçmez"

"Daha bu sabah sekiz tane tost yedin onlar bizsiz boğazından geçti. Şimdi mi geçmeyecek"

"O sabahtı o sayılmaz"

"Senin için gece gündüz farkediyor mu homili gırtlak tıkanıyorsun ama ben seni anlamıyorum tek gram kilo yok"

Sibel Cansu'ya böbürlenerek baktı "Tabi kızım ne sandın? Senin başında benim gibi anne yok ki sabah gelir sen daha az önce yemek yedin der. Öğlen gelir daha az önce yemedin mi der? Akşam gelir daha yemeğin üzerinden iki saat bile geçmedi der. Ulan bir kerede benim bu kızım açtır de gözünü seveyim vijdansız anam

aç bırakır beni tabi zayıf kalacağım beni iyi beslemiyorlar ki.....baksanıza bir deri bir kemik kalmışım bunu polislere göstersem bana acır valla neymiş benim iyiliğimi düşünüyormuş annem, tamam annecim anladım iyi hoş güzelde zaten bırakmıyorsun ki yiyeyim"

Sibel'in acıklı hikayesine hepimiz kahkaha attı. Sibel bakışlarıyla 'siz nasıl arkadaşsınız' der gibi bize kınayan bakışlar atıyordu.

"Sen yemek yeyince beynin az kolari yakıyor. Aferim anana doğru yolda Cansu'nun selamı da var de böyle anaya can kurban bee"

"Dalga geçecek birşey buldun fırsatını hiç kaçırma" diyerek somurttu

"Hadi uzatmayın da yemekhaneye inelim hayırınıza bu güzel kardeşinizin karnını doyurun"

Dediğine uyarak yemekhaneye indik Sibel yemekhane görevlisinin yanına gitti.

"Ne vereyim benim güzel kızıma? Yapayım mı bol kaşarlı bir tost"

"İçim dışım tost oldu bugün"

"Sucuklu olsun"

"Aralarında ne fark abicim ikiside aynı"

"Oyalama beni ne istiyorsun söyle o halde"

"Ekmek arası sosis yap be güzel abicim"

Adam gülerek Sibel'e kafa salladı. "Sende olmasan kimden para kazanacaz ki durmadan yiyorsun"

Sibel alınarak "Herkes vurdu sende bir bir tekme vur eksik kalma,sizene benim midemden arkadaş gözünüzü dikmiş lokmamı sayıyorsunuz ayıp utanın kendinizden"

"Buyur güzel kızım istediğin hazır az ötede cırla ben yaşlıyım kulaklarım kaldırmaz senin sesini"

"Yok be abi sen daha 20'lik erkeklere taş çıkaracak adamsın"

Adam Sibel'e gülümsedi "Deli kız" diye mırıldandı.

"Sırada bekleyenler var orada dedikodu yapıyorsun çekil de bizde işimizi görelim" diyen Sibel'in arkasındaki sabırsız çocuğa dikti gözlerini "Buyur gör işini" diyerek yanımıza geldi.

Düşman sınıflar [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin