87#🍁

3.1K 207 144
                                    


Abimin arkadaşı olan Alp'in yanına gittim

"Ooo Asel hoşgeldin uzun zamandır görüşmüyorduk"

"Benim karın ağrım başka Alp abim ortalarda yok bense onun nereye veya kime gittiğini bilmiyorum onun için endişeleniyorum"

"Endişelenme buluruz geçsene"

Teklifini geri çevirdim. İçeri geçtiğimde tahminim beni yanıltmadı Alp'in yine kızsal sorunları vardı. Masanın üstü biralarla doluydu birkaç bardak içtiğine garanti veririm yinede hala işime yarayacak durumdaydı.

"Kusura bakma geç otur sen şöyle bende şunları gözünün önünden kaldırayım"

Alalacele toplayıp hızla yanıma gelip karşımdaki koltuğa oturdu.

"Anlat bakalım sorun ne?"

"Anlatacak olan sen dinleyecek olan benim burda abimin en samimi arkadaşısın nereye veya kimde kaldığını biliyorsundur diye sana geldim"

Alp kendi düşüncelerine dalarken bende sessiz kaldım iki parçaya bölünmüştüm sanki bir tarafım Bars'ı merak ederken diğer tarafım abimi merak ediyordu. Hayatımda olan bu iki erkekte beni merak içinde bırakmaktan geri kalmıyordu

"Aslında bakarsan bir ara evime sarhoş bir vaziyette geldiği oldu kendinde değildi ne söylediğini bilmiyordu. Sürekli senin adını sayıklıyor şerefsizin teki olduğunu söylüyordu bende onu ailesinin karşısına bu halde çıkartamayacağıma göre evimin kapısını ona açtım. Bütün gece aynı kelimeleri edip durdu sabah olduğunda ise gitmişti o günden belli görüşmüyoruz arıyorum ama telefonlarıma da çıkmıyordu"

Düşünen taraf bu sefer bendim onu nerede arayacağım hakkında bir fikire sahip değildim

"Ama merak etme istersen onu bulmanda sana yardım edebilirim"

"Nasıl?"

"Bir kaç tanıdıklarım var abinle pek yakın olmasalarda onlardan birinde kalmış olabilir.....Yarın birlikte gider soruştururuz bugün saat geç oldu hem abin aklı başında biri kendine zarar verecek birşey yapmamıştır o iyi"

Umarım

"Benim okulum var" diye mırıldandım

"O zaman şöyle yapıyoruz sen uslu bir kız olup okuluna gidiyorsun benden bir dedektif tutup abinin peşine düşüyorum nasıl fikir?"

"Hiç de fena fikir değil"

Alp memnuniyetle gülümseyip oturduğu koltukta iyice yayıldı birşey olmuştu buna

"Kim seni düşünceler girdabına atan kız"

"Beyza aklımı son günlerde meşgul eden kız...Ama bizimkisi umutsuz aşk be tek taraflı sevgiden kime hayır gelirki plotonik takılıyorum....Buda canımı sıkıyor karşısına çıkıp onu ne denli sevdiğimi söylemek vardı işte de...."

"Karşısına çık takır takır ben seni seviyorum de"

Başkasına bu şekilde kolayca söyleyebiliyorum ama kendi özel hayatımda aynı şeyi yaptığım söylenemezdi.

"Sevgilisi var"

"Sevgilisi mi var?"

"He doğru duydun"

"Biri senden önce kapmış kızı"

Kafasını olumsuz anlamda salladı.

"İlişkileri yeni değil Beyza'yı tanıdığımdan belli birliktelikleri devam ediyor"

Alp'in omzuna sıkı bir yumruk indirdim

"Madem kızın sevgilisi var ne diye aşık oluyorsun"

Düşman sınıflar [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin