95#🍁

2.3K 194 97
                                    

Cesur ol, değilsen bile öyle davran! Hiç kimse aradaki farkı anlayamaz

Melis yerdeki bilekliği toplamayı bitirdiğinde "Asma o güzel yüzünü Melis'te çözümler tükenmez. Bu bileklik kişiye özel yapılıyor. Tanıdıklarım var onlara söylersek iki güne kalmaz eski haline döndürürler"

"Hadi durma orada öyle Melih'ler birazdan burada olur"

Beni peşinden sürükledi. Avcundakileri küçük bir kutuya koyup ardından dolaba yöneldi. Dolaptan bir fular alıp sağ bileğime bağladı.

"Ne yapıyorsun Melis?"

"Asya'nın yediği haltları düzeltiyorum"

"Ne işe yarar ki Melis? Bars elinde sonunda bilekliğin bileğimde olmadığını farkedicek"

"Bu fular bir süre bileğinde kalsın çıkarma, gerisini de bana bırak"

"Bu herşeyi yoluna sokucak mı?"

"Melis'e güven sen"

Melis herşeyin yoluna gireceğine dair uzun bir konuşmasından sonra beni sakinleştirmeyi başarmıştı. Melise mutfakta yardımcı oldum

"Mis gibi kokutmuşsunuz evi ne yapmışsanız bende isterim bir tabak"

Eşinin sesini duyan Melis mutfakta tez vakitte çıktı.

"Hoşgeldin hayatım" diyerek kocasını öpücüklere boğan Melis, kocası tarafından sert bakışlara marus kalıp karısına yaklaşarak kulağına fısıldadı. "Bu öpücüklerini odamızda yap Aşkım" Melis altında yatan imayla kıkırdayıp kocasını iyice çileden çıkarmadan uzaklaştı. Arkadan gelen Bars ve Asyayı farkeden Melis Melih'e baktı. Bu kızdan hoşlanmadığını açık ve net söylemişti Melih omuzlarını silkip onunla bir alakası olmadığını beden diliyle karısına açıkladı.

"Merhaba Meliscim Asel yokmu?"

Melis yanıtsız bırakarak mutfağa geçti.

"Asya da burada?"

Asel bedenine yayılan öfkeyi hissetti.

"Ne işi var burada?"

"Hiç bir fikrim yok öğreneceğiz hadi geçelim içeriye"

Bars beni burada görmeyi beklemediği gözlerinden açıktı.

"Sende mi buradaydın?"

Birşey demeyerek onu başımla onayladım

"Ben çağırdım onu madem erkekler gününü gün ediyor bende Asel'i çağırayım dedim iyi etmemişmiyim"

"Korktuğunu bana düşündüren ne Melis?"

Melis kocasından çok tartıştığı Bars'ı bu sefer yanıtsız bıraktı. Çabucak kurulan masanın etrafında toplandık Asya da dahil onun neden geldiğini Melis kadar bende merak içindeydim. Sesiz geçen sofrayı Asya bozdu

"Asel neden bilekliği kapatıyorsun o fular bileğine hiç yakışmamış"

Bars dikkat kesilmediği bu ayrıntıya tüm dikkatini verdi.

"Neden onu bileğine bağladın?"

Bars'ın bakışlarında ilk kez şüpe görmüştüm. Asya bana alttan alttan sırıttığını hissedebiliyordum boğazımda oluşan yumru konuşmama engel olsada üzerimde oluşan bakışlarını çekmiyorlardı.

"Hadi ama Asel çıkar o fuları hiç yakışmamış sana bilekliğin üstüne tamda takmışsın kötü durmuş"

Kendimi olabildiğinde sıktım

Düşman sınıflar [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin