"Ne demek yok""Bütün evi aradım yok"
Kayra'yı ilk gördüğümden belli sanki canımdan bir parçaymış gibi değer veriyordum. Onun masumluğu bütün evi ısıtan gülümsemesi şimdi yoktu çünkü aramızda değildi.
Daha kötüsü başına birşey gelebileceğinden korkuyorum.
"Bahçeye çıkmış olamaz mı?" Diyerek Erkan'nın endişesini geçirmeye çalışan Emir Erkan'nın cevabından sonra herkes Kayra'nın nereye gidebileceğini düşündü. "Bahçeye de baktım yok"
"Çocuktur bir yere saklanmıştır"diyerek bu endişemizin yersiz olduğunu açıkça dile getirdi Asya.
"Hayır Kayra'yı tanımıyormusun yaşıtlarına göre çok zeki sıkılır çabucak saklandığı yerden çıkar beni bulamadınız diye evin içinde şen kahkahalar atmaya başlar.
o yok evde sessiz, başına birşey geldi diye korkuyorum"
Bars "Kameralar"
Herkes aceleyle oturduğu yerden kalktı "Umarım bir şeyler buluruz"diyen Erkanla birlikte kameraların bütün evi gösteren odaya girdik
"Biraz geriye sarın"diye söyledi Kutay
Bars görüntüyü biraz geriye sardı.
"Bak Kayra ilk Asel'in yanında sonrada senin yanına geliyor buraya kadar herşey normal" diyerek bulunduğumuz duruma açıklık getirdi Hakan.
"Bakın şurdaki siyah araba Kayra bahçeye çıktığından belli orda Kayra'nın yola kaçan topuyla aynı anda o gördüğünüz siyah arabada hareket etmiş" diyerek konuşmasını bitirdi Sarp
Kayra kaçırılmıştı.
"Kahretsin küçücük kızı bizim alet olduğumuz siktir boktan şey yüzünden kaçırmışlar"
"Sakin ol Erkan"
"Nasıl sakin olayım kardeşim lan kardeşim ortada yok nasıl sakin olayım kim bilir hangi pisliklerine alet edecekler ona zarar da verebilirler hiç bir şeyin garantisi yok Bars tüm suç bende ben ona sahip çıksaydım şimdi yanımda olurdu"
"Kendini suçlama Erkan Kayra'yı bulucağız"
"Arabanın arkasına bakın bir yazı var ama net değil Bars şunu yakınlaştırsana" Emir'in farkettiği detayla herkes buraya odaklandı. Bars görüntüyü yakınlaştırıp netleştirdi.
BMW arabanın arkasında yazan şey buydu elimizde olan tek ipucu da ne yazık ki buydu
"Şimdi küçücük çocuğu kaçırmışlar ve bizimle bir ilgisi olduğunu düşünüyoruz doğru mu?"
"Dedektiflik oynamayı kes Emir" diyerek Bars azarladı Emir'i. Hepsi düşünüyordu ama kimse bunu neden veya ne için yapıldığını bilmiyordu.
"Kahretsin ki elimizdeki tek ipucu bu"
"O zaman bizde araştırmaya elimizdeki tek ipucuyla başlarız" dedi Bars
"Polisede haber versek de iyi değil mi bir yandan onlarda arar"diyerek bir fikir attı ortaya Asya
"Polisler sadece zaman kaybı üstelik Kayra'yı kaçıranları bulduğumuzda bizimle ilgisi olan adamlardan olabilir o adam da polisin eline geçmiş olur bunda bizim de başımız yanar"
"Arabanın markası siyah BMW plakasına kadar çekmemiş bizim kamera, sokağın başında bir kamera daha var belki ordan bir şey çıkar" dedi Kutay
"Hadi gidelim"
Sokağın başındaki kamerayı izledik plakası net değildi kör noktaya geldiği için plakaları bilmiyorduk Kayra kayıptı bizse onu bulmaya çalışıyorduk fidye için kaçırılmış olsa şuana kadar aramış olmazlarmıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman sınıflar [3]
Mysterie / ThrillerHerşeyin bir ilki vardı. Sen bana ilklerimi yaşatan kadınımsın