92#🍁

2.7K 204 26
                                    

Beline sarılan kollar bir o kadar huzur veriyor bir o kadar da kendini güvende hissettiriyordu. Terden yüzüne yapışmış saçlarını ellerinin yardımıyla bile yüzünden çekemiyor oluşu Asel'i sinir etti. Niyeti Bars'ı her ne kadar uyandırmak istemesede ellerinin arasından da kurtulamıyordu.
Asel sırtını Bars'a dönmüş arkasından sarılan adam kafasını boynuna gömmüş kıpırdayamayacak hale sokmuştu kendisini, hangi ara bu pozisyona geldiklerini hatırlamıyordu bile Bars'ın ısrarı sonucu yanında yatmayı kabul etmişti ama bu demek değildi ki beni koala gibi sarmalayacağı elimde kalan son seçeneği el mecbur kullanmak zorunda kaldım.
Yoksa Bars'ın kollarında hayatını kaybedecek dizilerde bile görülmeyen bir sonla hayatını vermiş olacaktı Bars'ta trajedik bir şekilde hapse düşerdi. Her yerde sevgilisini sabah sekiz sularında kollarının arasında boğarak öldürdü ne romantik bir son

"Bars uyan nefes alamıyorum"

Gece boyunca bu şekilde yatmışsak bu saate kadar nefessizlikten ölmediğine sükretmeliydi. Kıpırdamıyorduda ya son günlerde ben yemek yemeyi kesmiştim yada Bars bu aralar çok besliyordu kendini, ikinci seçenek bana uygun gelen en mantıklı seçenekti yinede son anlarım bile olsa sevdiğim adamın kollarında ölmek istemiyordum. Herkes yaşayıp, aşkını ortalık yerde yaşıyorken ben neden sevdiğim adamın kollarında öleyim ben yaşamak istiyorum

"Bars"

Uykusundan hiç birşey kaybetmemiş Bars, tüm yakarışlarımı duymuyordu. Hadi ama sevgilim ölmek için daha çok genç değilmiyim? Aşklarını gıybet yapar gibi park köşelerinde yaşayan aşıklardan ne farkımız var? Arkadaşlarına sevgilisini çatır çatur anlatan kızlardan ne farkım var? Rukiye teyze bile bir koca daha peşine düşmüşken ben biriyle yetinip aşk yaşamak isterken sevdiğim adamın kollarında ölmem haksızlık olmaz mı?

"Bars uyan yalvarırım aşkımız için"

Kendimi iyice türk filimlerine kaptırmış sona doğru yaklaşıyordum

"Ne geveliyorsun Asel bırakta rahat rahat uyuyayım"

"Sende bırakta az oksijen alayım kollarının arasında can vericem Bars"

Bars'ın kolları anında gevşedi

"Şimdi nasıl iyimi?" Diyerek alayla söylediği şeye sinirle baktım. Ben kollarının arasında hayatta kalma mücadelesi veriyordum o karşıma geçmiş birde yetmezmiş gibi gülüyordu.

"Çok mu hoşuna gittin?"

Bars kafasını yastığa daha çok gömerek "Uykumdan ettin beni muradına erdin mi?"

"Bunda benim bir suçum yok"

Odanın kapısı aniden açıldı. Bars rahatsız bakışlarla Melis'e bakarken Melis üstündeki bu bakışlara alışmış gibi Bars'ı yok sayıp aldırmıyordu

"Asel'i kaçırmamda bir sorun varmı?"

Bars çattığı kaşlarıyla "Var" dedi

"Elinden oyuncağını almışım gibi davranma hem kadınlar özgür ruhludur Asel bana lazım"

"Git işini evdeki diğer kızlarla gör bizim yarım kalmış uykumuz var. Rahat bırak bizi Melis git kocanın yanına"

Melis çattığı kaşlarını tekrar Bars'a dikti. O kaşlar hiç inmesin zaten "Sen Melih'e hiç benzemiyorsun hep onun zıttına gidiyorsun Melih'le huylarınız aynı olsa zaten senle anlaşmakla ilgili sorun yaşamazdım"

"Melih'le göbek bağımız birmi kesildi neden huylarımız bir birine çeksin"

"Azıcığını alsan rabbime şükredicem akıldan tut ayak parmağına kadar Melih'e hiç benzemiyorsun"

Düşman sınıflar [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin