Bars Melih'le balkonda iki erkek kardeş gibi konuşmak için aramızdan ayrıldığında karısı Melis gözüne yabancı gelen kızlarla sohbete dalmıştı."İnsan yemiyor yanaş biraz"
Dibime kadar girmiş Erkan'a ters ters baktım
"Rahat bırak beni Erkan"
"Ne kadar olduğun yerde duracaksın Melis insancıl olanları yemiyor bir vampir gibi insanların kanını emmez korkacak birşey yok yanına yaklaşabilirsin"
"Bunları bende biliyorum Erkan belkide endişelendiğim şey beni kabul etmemelerini katlanamamak"
"Ortada henüz birşey yok"
Omuzumu silktim "Git yanımdan fazla göze çarpıyorum"
Kapı pervazına yaslanmış duran Erkan güldü "Ben buradan gidince daha azmı dikkat çekeceksin anla şunu Asel dikkat çekmemeye çalışırken bile daha çok dikkat çekiyorsun"
Kaşlarımı çattım "Ne demek şimdi bu"
"Tam önünde sağdaki istikamete çaktırmadan bakmanı öneririm"
Erkan kollarını göğsüne bağladı. Kafamı Erkan'ın dediği yönde kafamı kaldırıp sağ tarafımda oturan kızlarla sohbet eden Melis gözlerini bana dikmiş öylece bakıyordu
"Gerçekten hiç çaktırmadın"
Yanımda benimle alay edip duran Erkanı bile takacak vaziyette değildim hafif kumral suratıyla iri kahverengi gözleriyle beni baştan sona süzdü. Kızların konuşmalarına dahil olmayı bırakmıştı tüm dikkatini bana vermişti sarı dalgalı saçlarını arkaya doğru iterek ayağa kalktı.
"Hazır ol"
Yüzümdeki endişeyi sırtımdan dökülen soğuk terleri yok sayarak "Neye?" Diye sordum
"Korkudan gözlerinde mi görmüyor artık, buraya doğru geliyor. İçindeki dişi kaplana söyle kendini kontrol etsin Melis ilk tanıdıklarına göre fazla sert olabiliyor"
"Bunu bana daha yenimi söylüyorsun?"
Erkan kafasını eğerek gülüp omuzlarını silkti
"Hiç sormadın ki"
"Şimdi de sormadım Erkan bunu daha önce söyleyebilirdin" diyerek yakındım
"Bars'ın annesinin bilekliğinin senin kolunda ne işi var? Çıkar onu"
Melis kaşlarını çatmış hala gözlerini kolundaki bileklikten alamamıştı
"Bunu bana Bars verdi" diye kendimi savunmaya geçtiğimde gözlerindeki delici bakışlarını bedenimde hissettim
"Bars mı verdi? Yalan söylüyorsun annesinden kalan hatırayı neden sana vermiş olsun çıkar onu bileğinden"
"Hayır"
Güldü "Hayır mı çaldığın bir bilekliği şimdi de sahipleniyormusun?"
"Melis aslında olay bundan ibaret değ...."
Emir'in sözünü kesti "Kimse karışmasın bu kız bileğinde neden Bars'ın annesinin bilekliğini taşıdığına kendisi açıklayacak aramıza kimsenin girmesini istemiyorum karışan olursa kötü olur"
Kız son derece kendinden emin ve kesin konuşmasıyla salondaki herkesi etkisi altına almayı başarmıştı kimsenin ağzı bıçak açmıyordu.
"Şimdi söyle bakalım küçük hırsız bu bileklik sana nerden geldi?"
"Hırsız demeyi kesin benden yaşca daha olgun olmanıza rağmen mantıklı düşünemiyorsunuz. Ne kadar kendimi tutmaya çalışsam çabalamaya çalışsam her şekilde işi batıyorum bu bilekliğin Bars'ın annesine ait olduğunu bende biliyorum ama yanlışınız var. Bu bilekliği Bars bana verdi inanıp inanmamanız beni zerre kadar ilgilendirmiyor. Ben bir hırsız değilim sözlerinize seçerek elinizde bir kanıt gösterdikden sonra konuşun asılsız konuşmalarla karşıma geçip beni hiç bir konuda itham edemezsiniz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman sınıflar [3]
Mystery / ThrillerHerşeyin bir ilki vardı. Sen bana ilklerimi yaşatan kadınımsın