97#🍁

2.3K 205 119
                                    

Kaybettiğin hayatı geri kazanamazsın ama daha iyisini kazanmak senin ellerinde

▪︎▪︎▪︎》》》▪︎▪︎▪︎》》》

Melis gözlerinden teker teker düşen yaşlara tahammül edemiyor o iyi olucak ona hiç birşey olmayacak diye kendini sakinleştirmeyi çalışıyordu ama faydasızdı. İki dakika önce hastaneden arayan hemşire Asel'in geçirdiği trafik kazasını anlatmıştı. Yanında uyuyan kocasını dürttü. Ardından gelen Melis'in hıçkırıkları etkisini göstermiş Melih uyku mahmurluğuyla gözlerini hafif aralamıştı. Karısının hıçkırıkları genci yataktan fırlamasına sebep olmuş karısına kaşları çatık bir vaziyette baktı.

"Neden ağlıyorsun hayatım?"

"Me-Melih Asel trafik kazası geçirmiş"

Genç adam birden şok geçirdi. Ayağa fırladı. "İyice saçmaladın Melis, rüya görüyor olmalısın Asel yatağında yatıyor"

Melis kafasını her iki yana sallayıp inkar etti. Melih artık sinirlenmeye başlamıştı yavaştan, böyle birşeyin doğru olmasını kabul etmek istemiyordu

"Sen ne dediğinin farkındamısın? Böyle konuların şakası olmaz sil o göz yaşlarını bu doğru değil.....Kardeşim.....Kardeşim onsuz yapamaz"

Melis'in hıçkırıkları dahada şiddetlendi.  O kıza birşey olmasını kocası kadar Melis'te istemiyordu. Ama o kaza gerçekleşmişti şimdi ise kocasına bunun doğru olduğuna inandırmaya çalışıyordu. Bars araladığı gözleriyle etrafına bakındı üzerine kendisini sıcak tutan bir battaniye örtülmüş ama yanında kollarında olan kadını ortalıkta yoktu. Telefonunu bulup saatte baktı etraf hala karanlık olmasına rağmen telefonunun verdiği ışıkla odayı aydınlata bildiği kadar aydınlattı. Saat gecenin 3:00'dü şiddetli geçen yağmur durmuştu. Sevdiği kadının kollarında olmayışı gibi dışarıdaki yağmur da yoktu. Odasının kapısını aralayıp Asel'in ismini birkaç kez evin içinden seslendi. Ardından kulağına gelen bağırışmalarla kaşlarını çattı.

Bu saatte abisinin odasından gelen yüksek sesli sesler, Melis'in dudaklarından firar eden sevdiği kadının ismi, aynı kadının şu an bu evde olmayışı Bars'ı şoka uğratıp aklına gelen kötü ihtimalleri sırasıyla sıraladı. Sevdiği kadına birşey olmuştu göğsüne saplanan ağrıyla hızla Melih'in odasına daldı. Karı koca Bars'ı açılan kapının ardından görmeleriyle ağızlarına gelen kelimeleri bile yutkunamadı. Melih kendine gelerek gülümsemeye zorladı kendini "Bu saatte neden ayaktasın Bars?"

"Neler oluyor abi"

"Hiç....Hiç birşey olduğu yok"

"Bars Asel...."

Karısının saçmalamasına müsade etmedi. Böyle birşey yoktu kendisini buna bu kadar inandırmışken gözlerinin önünde kardeşini ölmesini izleyemezdi.

"Kapa sen çeneni Melis, sana da birşey yok diyorum laftan anla dön odana"

"Söyle Melis Asel'e ne oldu?"

"Bars Asel...."

"Sus Melis, sana da birşey olduğu yok diyorum Melis kötü bir rüya görmüş onun etkisinde sabaha birşeyi kalmaz"

"O siktiğimin ağzını kapat Melih, Asel ortalıkta yok şimdi konuş Melis benim gözümdem bile sakındığım kadınıma birşey mi oldu?"

Bars resmen bağırmış yeri göğü inletmişti. Melih kabullendiği bu gerçekle Bars'ın da çok yaşayamayacağını farkındaydı. Bu kısa zamanda Bars'ın Asel'e verdiği değeri kendi gözleriyle görmüştü. Yumruklarını sıkıp sessizliğini korudu Melis hıçkırıklarının da eşlik ettiği kelimeleri dudaklarının arasından döküldü

Düşman sınıflar [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin