86#🍁

2.9K 198 97
                                    


Asel oturduğu koltukta kendini iyice gerdi.

"İdil sen oraya gittiğimizde adamları üstüne çekip dikkatini dağıtacaksın Alya senin eve bile girmene gerek yok adamların seni farketmeyeceği bir yere saklan ve bizden haber bekle Bars'ı sapa sağlam ele geçirdiğimizde polisleri arayacaksın geri kalanlar adamlara dalacağız anlaşılmayacak birşey"

Cansu tek kaşını mümkün oldukça havaya kaldırıp "Emir o güzel kafan çok güzel plan yapabiliyor ama kızların dövüşmekten anladığını düşünmüyorum bize neden ihtiyaç duyduğunuzu da anlamış değilim bu kadar erkeksiniz bir işi halledemiyormusunuz erkekliğinize zarar mı geldi?"

"Ayna karşısına geçip makyaj yapmaktan anlıyorsunuz adam dövmekten mi anlamayacaksınız? Oraya vardığımızda size neden ihtiyaç duyduğumuzun cevabını alırsın siz onların önüne koyduğumuz bir yemsiniz"

"Ne yani bizi pisi pisi onların önüne mi atacağını ima ediyorsun?"

Emir Cansu'nun verdiği tepkiye gülerek "Aklımda yok diyemem güzel fikir ama benim istediğim dikkat dağıtıcı birşey sizde bu kavrama en uyan kişisiniz size bir zarar gelmeyecek bu kadar erkek ne diye var. Biz gerektiği yerde devreye gireceğiz siz işinizi güzel yapın yeter"

Erkan toparlanarak "Çok oyanladık"dedi

Emir başıyla onaylayıp "Fazla süslenmeyin çabuk hazırlanın kızlar"

Cansu Emire dik dik bakıp söyleyeceklerini de söylemekte geri kalmadı "Bu yardım işinde caymamda en büyük etken sensin Emir kapa çeneni çık yukarı hazırlan....Mümkün oldukça bizede az bulaş bize anlattıklarını adamlara uygulayacağım yerde bizzat senin üzerinde uygularım"

"Sakin ol şampiyon bu öfkeni karşındaki adamlara göstermen gerek biz aynı taraftayız" diyerek güldü.

Çalan telefonum beni tüm olaylardan uzaklaştırdı arayan annemdi açmazsam endişelenirdi biliyordum

"Efendim anne"

"Asel nerdesin yavrum merak ettim seni abinden bir haber varmı?"

"Hayır"

Sessizlik telefonda bir süre ses gelmedi. Anne yüreğiydi canı yanıyordu şimdi bir evladına kavuşmuşken diğer evladına hasret yaşıyordu

"Eve dön gel kızım ararız birlikte sonra"

"Gelicem annem gelicem ama ondan önce halletmem gereken bazı meseleler var"

"Geç kalma aklım sende kalır sonra"

"Tamam"

Benim telefon görüşmemden hemen sonra Erkanın melodisi kulağımı doldurdu ilgimi çekmiyordu taki Asyanın ismi geçene kadar

"Efendim Asya"

"...................."

"Sen gelmesende halledilebilir"

"................"

"Gel Asya gel sen gelmesen Bars ölücek sen eksik kalma sende gel"

Karşı tarafın sesini duyamasamda Erkan'nın söylediklerinden kendi çapımda birşeyler çıkartmayı başarıyordum anladığım kadarıyla Asya da bu operasyona katılma isteğinde bulundu

"Orada görüşürüz Asya"

Erkan'nın Asya' ya son söylediği cümleyle telefon görüşmesini sonlandırdı

"Ne olmuş odamı geliyor?"

Erkanın bakışlarında ki alayı sezmiştim yine de sorduğum sorduran emin olmak istiyordum

Düşman sınıflar [3]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin