Právě jsem seděla v kupé s Emm, Jessie a Sum a představovala jim můj plán. „Merline, to si děláš srandu?" vykřikla Sum. „Víš, jak mi bylo, když sem minulý rok musela být den tebou, ale abych byla celý rok vyměněná s Emm a ty s Jessie, to by nešlo." „Ale na druhou stranu to Sof vymyslela dobře," přidala se Emm a hoky se na ni podívali stylem "Děláš si srandu?"
„Myslím to tak, že se vymění Sof s Jess a já se Sum, protože kdyby Jess nebo Sof začali chodit do knihovny a učily se, tak by to přišlo divný každýmu, ale takhle to bude jako normální." pokračovala v povídání Emm a měla pravdu. Taky jsem nás prvně chtěla úplně pomíchat, ale pak mi došlo to, co Emm došlo teď, ale nedošlo mi to do pěti minut jako jí.
„Tobě se to lehko řekne, ty se budeš chovat jako normálně až na to, že budeš chodit do Nebelvíru. Jo, teď mě napadá, zvládneš ty hádanky u vchodu do havraspárské věžě, Sum?"podívala se Jessie na Sum. „Jasňačka, klobouk se rozhodoval, jestli mě tam nedá," utvrdila ji Sum.
„Sum a Emm jsou teda vyřešený a teď mi dvě,"podívala se na mě Jessie. "Co chceš pro Merlina ještě řešit? Prostě buděš rok v mé kůži. To je tak těžký na pochopení?"optala jsem se. „Asi ti něco nedošlo, milá Sofie. Já budu rok TEBOU. Takže mě celý rok bude nahánět Potter a ty budeš vklidu," pravda tohle mi nedošlo. Ale začínalo se mi to líbit čím dál tím víc.
„Tak víš co? Kdybys to fakticky nedávala, tak se můžeme proměnit zpátky, ale ber to jako srandu. Takže můžu?" podívala jsem se na každou obyvatelku kupé a ty postupně všechny přikývly. Vymyslela jsem na to kouzlo, protože pít celý rok po hodině mnoholičný lektvar čtyřikrát by asi nebylo dobrý. Zvedla jsem ruce a začala mumlat příslušné zaklínadlo a pak jsme všechny upadly do bezvědomí.
__________
„Kde to jsem, proč mám jiný hlas a proč vypadám jako Emm?" ptala se sama sebe Sum. Že by se po tom kouzlu ztrácela paměť? To snad ne! „Na jak dlouho si nás začarovala, Sof?" ptala se Emm. Super, takže nikdo paměť neztratil, jenom se Sum musí zorientovat. Už, už jsem si myslela, že jí to budu muset všechno vysvětlit, když vtom se jí v očích mihlo pochopení a otočila se na Emm.
„Takže Emm, když už jsem na rok tebou, tak bys mi asi měla říct pár informací: s kým se bavíš, koho nesnášíš,"Sum by ještě pokračovala, ale Emm jí naštěstí skočila do řeči a všechno jí začala vysvětlovat.
__________
Seděly jsme na Jessině posteli a povídali si, uběhl týden od toho, co jsme se proměnily a Jessie vypadala jako sopka připravená vybuchnout. Právě vešla dovnitř a stoupla si přede mě se založenýma rukama. Co jí zase bylo? „Sofie, kdy jsi nám chtěla říct, že ty a Sirius jste Utajení?" obořila se na mě. A dop*dele, na tohle jsem vůbec nemyslela.
Jak z toho teď ven? No, jelikož to teď věděla i Emm se Sum, tak se to asi dozví i McGonagalová a Brumbál a my máme po tajemství. Jessie se na mě ale jen spiklenecky usmála a pokračovala: „Když mě vezmete k sobě, tak tě nikomu neprásknu, jdete do toho taky holky?" otočila se na Emm se Sum.
„Jasný, vždycky jsem chtěla patřit do nějaké skupinky záškodníků. Vaše vtípky jsou skvělý, třeba jak jste zápálili paní Norissové ocas fiktivním ohněm." vzpomínala Emm. Teda do tý bych to nikdy neřekla. Už jsem i přemýšlela, jestli ji klobouk nepřiřadil do špatné koleje, protože se podle mě víc hodí do Nebelvíru.
„Tak jsem tady Siri," stoupla si Jessie vedle Siriho. „Čau Amy," usmál se Siri, pak si ale všiml i nás a zamračil se, „co tady dělají ony?" „Zjistily to o nás a slíbili, že když se k nám přidají, neprásknou nás, tak bereš?" podívala se na něho Jessie. „Co mám asi tak dělat? Tak jo, ale protože máme nováčky, měli bysme udělat žertík pro zahájení nové éry Utajených v pěti a žert vymyslí tady naši nováčci. Tak na co se přišli?" přišlo mi, že Siri mluví rychleji než normálně.
„Víš, Siriusi, už jsem nad něčím přemýšlela, co třeba," chtěla ještě pokračovat Emm, ale Sum jí skočila do řeči. „Ne, ne, já mám stopro leší plán než ty." „Holky šlo by to bez hádání? To by mě ve snu nenapadlo, že se zrovna vy dvě budete hádat o to, kdo vymyslí lepší žertík," snažila se je usměrnit Jessie, nyní JÁ. „Jasně, takhle to daleko nedotáhneme. Takže Emm, cos vymyslela?" otočila se na ni Jessie.
Ta se jen uchechtla a spustila: „Napadlo mě, že bysme mohli zajít do sklepení a vylepšit jim tam výzdobu, řekla bych červená a zlatá." „Mě napadlo, pomalovat celý hrad grafity," přidala se Sum. Já, Siri a Jessie jsme se na ni podívali s otázkou v očích, vůbec jsme netušili, jak ty gafiri nebo co to bylo. „Jo, vy nevíte,co to je? Tak já vám to vysvětlím. Grafity jsou různé obrázky, slovo nebo cokoli vás napadne. Mudlové takhle pomalovávají zastávky, mosty a další místa barevnými spreji, podívejte." vykouzlila Sum obrázek nějaké zdi.
„Merline, to je skvělý. Takže Emmo, zvládneš sama přemalovat zmijozelskou společenskou místnost na nebelvírskou?" zeptal se Siri. „Jasný," vyběhla Emm splnit svůj úkol. „A my ostatní se rozdělíme, abysme to stihli, co nejdříve. Obrázky si můžete zvolit samy. Jo a ještě jedna věc, Ať je to co nejbarevnější a ráno se tomu musíte strašně divit ať nejste podezřelé." udával rady novým Utajeným. Tak tohle bude nejlepší žertík ještě že jsme přibrali nové členy.
Salut gays! Vítám vás u nové kapitoly. Doufám, že se vám líbila. Co říkáte na nové členy Utajených, jejich první společný žertík a změnu Jessie na Sofie a Emm na Sum? Pište do komentářů názory a budu i ráda za nějakou tu hvězdičku.
Vaše Lili_Riddle22
ČTEŠ
Sofie Amy Riddle
Fanfiction„Co takhle rande Riddleová," zařvalo na mě to pako přes celou chodbu. Jak já jsem ho nesnášela. „Co takhle ty a já, o půlnoci, na košťatech, já s odrážeckou pálkou a tebe si "omylem" spletu s potloukem, nešťastná náhoda, ty padáš dolů a asi si umíš...