- 7 -

30.4K 1.8K 319
                                    

Bölüm 7 - İçeriyi görebilen ultrasonik gözler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 7 - İçeriyi görebilen ultrasonik gözler

Her yerde çeşit çeşit, boy boy, tüylü tüysüz köpek var. İşin ilginç tarafı biri havlayınca diğerleri de havlamaya başlıyor. Tam bir kafa şişirme töreni.

"Kızlar sizi Gözde ile tanıştırmak istiyorum," diyerek Feyza, Sena ve Gamze'ye tek tek baktım. Kızlar Gözde'yi baştan aşağı süzerken Gözde, "Tanıştığıma memnun oldum," dedi. Kurtlar sofrasına düştün haberin yok kızım.

"Ben de," dedi Feyza hemen. Sena baş onayıyla yetinirken, Gamze pek oralı olmadı.

"Gözdecim senin için güzel bir teklifim var." Gözde tebessüm ederek bana baktı. Bu planım işlerse her şey düşündüğümden daha hızlı olacak. Gözde, sen bu kilidin anahtarısın kızım. "Benim ajanım olmanı istiyorum."

"Ajan mı?" diyen Gözde değil koro şeklinde konuşan arkadaşlarımdı. Elbette planımı onlara söylemedim. Sena'yı dövmek istemiyorum.

Saçlarımı yana doğru attım. "Bu şirkete babam sayesinde girdiğimi biliyorsun. Girme amacım ise Çetin."

"Patron mu?"

"Evet. Onu elde etmem lazım. Bu yolda benim ajanım olursan kesinlikle senin yararına olacak."

"Cin gibisin," dedi Feyza yavaşça. Tabi ki öyleyim Feyza, yeni mi anladın bunu? Şeytana pabucunu ters giydiririm ruhu duymaz.

"Çok şaşırdım ama kabul ediyorum. Bence çok yakışıyorsunuz," dedi Gözde. Değil mi ama? Çetin'imi ablamla yakıştıranlardan benimle yakıştıranlara... Nereden nereye geldik böyle.

"Ah, harika. Şimdi benim çok güzel bir planım var Gözdecim. Seninle çok iyi bir takım olacağız." Dudağımı ıslatıp konuşmaya devam ettim. "Yarın ilk iş kadınlar tuvaletine gidip söylediğim dedikoduyu yayıyorsun."

O sırada ayağımın etrafında dolanmaya başlayan minik bir köpeği sevinçle kucakladım. Ama zalimin evladı saniyeler içinde üzerime işeyerek tüm sevincimi yok etti. Köpek çişi! Bir insan daha ne ister ki?!
Köpeği hemen yere attım ve ardından kuvvetli bir çığlık attım.

"Sakin ol Naz!"

"Şu velet üzerime işedi, nasıl sakin olayım Gamze!?"

Bakışlar üzerime dönerken, köpek çişiyle mahvolan bin dolarlık elbiseme baktım. Daha doya doya giymemiştim bile! Paris ya da Londra'dan almıştım. Milano da olabilir.

Lara. Köpeğine de. Sana da.

Kızlar telaşla beni arabaya götürürken içimden o minik köpeğe sövmeye devam ettim. Güzel kadın görünce işiyor mu bu böyle? Her neyse. Tamamen korkunç bir gece sayılmaz. En azından işleyecek bir planım ve gizli bir ajanım oldu. Bardağa her zaman dolu tarafından bakarım. Boş tarafından bakınca ağlama isteği geliyor da.

Yüzyılın PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin