- 19 -

33.2K 1.7K 230
                                    

Bölüm 19 - Naz'dan İnciler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm 19 - Naz'dan İnciler

Çetin ile mutlu sona ulaşmamıza ramak kalışının üzerinden birkaç gün geçti. O gün kapımıza gelen ve park halindeki arabaya vurmayı başaran sarışın kadının yüzü arada sırada gözümün önünde beliriyor. Bizi ayıran şeyin bu olacağı kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi!

Şu an ise yerimde duramadan Çetin'in odasına bakıp duruyorum. Dakikalar önce içeri giren kadın ile Çetin'in yaptıkları hakkında türlü senaryolar kurdum. Kadın odaya girmeden önce adını söyleyip izin almamı bekledi ve böylece hakkında biraz araştırma yaptım. Jale Balat, İngiltere'de okumuş ve yüksek lisans yapmış, ailesinin gözdesi, başarılı bir iş kadını. Geçen yıl Türk Sanayicileri ve İş Adamları Derneği'nin yönetim kurulu başkanlığına gelmiş. İnstagramdan öğrendiğime göre Çetin'in annesi Gülçin ile Jale'nin annesi oldukça yakınlar. Yani bu kadın benim sıkı bir rakibim olabilir!

Gözlerimi kısarak biraz daha kapıya baktım. O sırada önümden geçen Çetin'in sekreteri ile ayağa kalktım. "Kahve mi istediler? Ben yapsam olur mu tatlım?" Çetin'in sevgilisi olduğumu bildiği için olsa gerek hemen onay verdi ve koşar adımlarla kahve makinesinin yanına gittim. Kahve olurken hemen kızlara mesaj attım.

N: Jale diye biri Çetin ile çeyrek saattir bir şey konuşuyor

N: Kadın bir işkolik ve müstakbel kaynanamın gözdesi olduğuna eminim

F: Dişli bir rakip mi yoksa?

F: Bence Çetin'in gözü senden başkasını görmüyor

S: Erkeklerden bahsediyoruz Feyza

S: Tabi ki görüyordur

S: Git ve hakla onu Naz

N: Gideyim mi?

G: Gaza getirmeyin şu kızı

G: Bir şey yapma Naz

N: Canım çok gitmek istedi şu an

F: Çetin'in senin sevgilin olduğunu belli et yeter

Kahveleri doldurup üstümü düzelttim. Feyza haklı, bunu belli etsem yeter. Aklımda güzel bir fikir var. Sırıtarak odaya doğru ilerledim ve kapıyı çaldıktan sonra içeri girdim. Karşı karşıya oturup konuşan ikili ben içeri girince sustu. Hayırdır Çeto, ne bu gizlilik? Mahrem konular mıydı aslan parçası? Böldüysem çıkayım.

"Buyurun kahveniz," diyerek ikisinin önüne kahvesini bıraktım, ardından sevgi dolu bir şekilde Çetin'e baktım. "Seninkini şekerli yaptım sevgilim," dedikten sonra yanağına öpücük kondurdum. Çetin elektrik çarpmış gibi geri çekilirken gülümsedim. Daha fazla belli edemezdim sanırım. Anlamıştır diye düşünüyorum. Anlarsın Jale, zeki bir kadınsın sen.

"Aa demek haberler doğruymuş," diyen Jale ile gülümsemeye devam ettim. Evet, evleniyoruz Jalecim doğru duymuşsun.

"Evet," dedi Çetin ve kendini toparladı. "Jale çocukluk hatta bebeklik arkadaşım Naz," diyerek açıklama yaptığında gevşedim. Tabi internette böyle bir bilgi yoktu ama mantık yürütmem gerekirdi. Giderek aptal bir aşık mı oluyorum yoksa? Beyinsiz mi oluyorum?!

Yüzyılın PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin