YENI BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM:)
UMARIM BEĞENIRSİNİZ🤗
Multi:bölüm şarkımız
"Ece'den hoşlanıyor musun?" bunu pat diye söylemem üzere Mert Bi adım geriledi ve gözlerini kaçırdı. Bunu evet olarak algılarken ondan duymam gerekiyordu.
Elini ensesine attı ve ovdu.Bu hareketiyle yan taraftan gelen kızların kıkırtısı ve iç çekme sesleriyle Ecenin işinin zor olduğunu anlamıştım.
"Ya-yani ben şey bilmiyorum." Gülesim geldi ciddi anlamada kahkaha atasım geldi.Resmen kekelemisti ve doğru düzgün bir bir cümle kuramamıştı.
"Bence hoşlanıyorsun"dedim.Sesim kendimden emin oldugumu belli ediyordu.
"Bilmiyorum Arya lütfen kimsenin haberi olmasın"dedi.
"Tamam tamam."dedim ve beraber sınıfa girdik.O yerine geçerken bende kendi yerime geçtim. Ece korku ve heycanla bana bakıyordu.
"Ne konustunuz?ne dedin? ne dedi? Benden bahsetti mi? Yada sen benden bahsettin mi? Ay kesin yanlis anla-"
"Sakin ol kızım bisey demedi."sözünü kesmek zorunda kalmıştım.Gözleri dolarken başını eğdi.Amaaa olmaz ki.
"Minoşşum ama"dedim sarılarak.
Sıla da sarılınca tamamlandık.Gelen gürültülerle ayrıldığımızda arkamı döndüm.Bora ve Tanımladığım bi cocuk karşı karşıyaydı.Boranın arkasında Mert ve Arda vardı.Karşısındaki çocugun arkasında da 2 kisi vardi. Yani durumlar eşitti.
"Bunlarda kim?"dedim yan tarafımda duran kızlara hitaben.
"Bora'nın düşmanları"diye cevap verdi Ece.Ne çok düşmanı vardı bu bay gamzeli puştun.
Her şey bir anda gelişmişti.Boranın karşısındaki kişiye kafa atması ve büyük kavganın başlaması.
Mert ve Ardada diğerlerine saldırınca hengame başladı.Boranın kaşının pataldığına şahit oldum.Ağzımdan çıkan çığlıga engel olamdım.Boranın bakışları bana kayarken karşısındaki bunu fırsat bilerek Boraya yumruğunu geçirdi.Ayrılmaları lazımdı yoksa birbirlerini öldüreceklerdi.
"Çocuklar durun"diye kükreyen müdürle Boranın eli havada kaldı.
Herkes birbirinden ayrılırken ben sadece boraya ve kaşındaki yaraya bakıyordum.Umarım çok acımamıştır.İyi de banane bundan.Evet evet banane bundan.Acırsa acısın."Düsün pesime hepiniz"diye bağırdı müdür. Hepsi giderken kızlara baktım.Ece hızla çantasına dogru ilerledi ve icinden pecete ve yarabandı çıkardı.(yazardan;bende okul çantamda cüzdanimda taşıyorum dhhdnd)
"Yürüyün"
"Ne?"dedik sılayla ayni anda.
"Ya yürusenize Mertin dudağı patlamisti,Boranın kaşı valla ardayi görmedim ama yardım etmemiz lazım"dedi ece.
Ona katılıyordum Boraya yardım edebilirdim yani sadece kaşına peçete tutarak.Müdür odasına doğru giderken teredütlüydüm.
"Sizce doğru biseymi yapıyoruz?"dedim.
"Tabikide merti öyle bırakamazdım."
Göz devirdim.Mert için gidiyorduk resmen. 'Yoo sen Bora için gidiyorsun' hay senin gibi iç sesin.Abi ben neden bora icin gideyim ki?
Müdur kapısının önüne gelince durduk ve beklemeye başladık.
Açılan kapıyla yaslandığım duvardan doğruldum.Boralar önde diğer grup arkada çıktılar.Bora bizi görünce şaşırsa da belli etmedi.Şu adını bir türlü öğrenemediğim Borayla kavga eden çocuk gitmeden önce bana göz kırptı.Oruspu çocugu diyerek bende bi posta döverdim bu davarı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ
Teen FictionGamzelerinin müptelasıyım!!! Birbirini sevmeyen iki grup daha sonra düşmanlıktan doğan aşklar. Kitap tarfımca yazılmış olmakla birlikte iznim olmadan kopyalanamaz veya paylaşılmaz! Pişman olmayacaksın:) Kapak tasarımı:sssadecesenveben