-34.Bölüm-

36.8K 1.6K 1.9K
                                    

Bu sefer sınır yok fkfkkff

Kıyamadım size atayım dedim. off çok zor 200 oluyor bee flkdkd gerçi hala olmadı ama olsun..

Bu bölümü eewwaa3 arkadaşımza ithaf ediyorum. Beğenmen dileklerimle canım❤️

UMARIM BEĞENİRSİNİZ❣️

Multi;İlayda

*****
Gönderen;05*********

(yazardan: istediğim gibi bişey bulamadım malesef

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(yazardan: istediğim gibi bişey bulamadım malesef. Bu tarz ama daha değişik hayal edin. Size güveniyorum xd.)

Gönderen;05*********
Dün gece yine kollarımdaydı. Sahada yaptıklarınızdan daha fazlasını yaptık emin ol ;)

Cidden neydi bu? Doğru muydu? Olamazdı.. Bora bunu bana yapmış olamazdı.

Gözlerimde ki yaşlardan dolayı bulanık görüyordum. Gördüğüm kadarıyla Sıla eğilip telefonu almış ve şokla bana dönmüştü.

Ben sadece karşımda kaşları çatık bir şekilde bana bakan, ne olduğunu anlamaya çalışan Boraya bakıyordum.  Gerçekten yapmış mıydı? İnanmıyordum. Ama fotoğraf. Fotoğrafta ki Bora idi. Yanında ise İlayda vardı. Bu fotoğraf ve mesajı İlayda göndermişti. İyi de numaramı nerden bulmuştu?

'yani konumuz bu mu? Senin numaranı nerden bulduğu mu?'

'içim yanıyor iç ses. Kalbim ağrıyor.'

'güçlü ol.'

İç sesim çoğunlukla olduğu gibi yine haklıydı. Güçlü olmalıydım. Okulun ortasında herkesin içinde ağlamamlıydım mesela.

Hızla elimin tersi ile gözyaşlarımı sildim. Şimdi her şey daha net olmuştu. Bora ve diğerleri bize doğru gelirken Sılanın elindeki telefonumu aldım. Kızlar da bir nevi şoktaydı. Haklıydılar da zaten.

"neler oluyor?" birde soruyor muydu? Bu ne ayaklarıydı ya?

"hiç bir şey." dedim ve omzuna çarparak okula doğru ilerlemeye başladım. Normalde ağlayıp zırlayıp kendimi yurt odama atmam gerekiyordu ama iç sesim de dediği gibi güçlü olmalıydım.

"Arya." arkamdan geliyordu daha çok gelirdi zaten.

"güzelim." umursamadım. Gerizekalı, beyinsiz, puşt. Birde yaptığını bilmiyormuş gibi davranıyordu.

Hızla okula girip kızlar tuvaletine girdim. Bi anda girdiğim için ve dokuzların katı olduğu olduğu için içerdekiler bana dönsede umursamadan Bi kabine girdim.

Klozetin üstüne oturup ellerimi başımın arasına aldım. Ne yapmalıydım? Öncelikle doğruluğunu öğrenmem gerekiyordu ama fotoğrafta ki Boraydı. Ne kadar sahte olabilirdi?

KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin