-43.Bölüm-

38.3K 1.7K 2.3K
                                    

Ben geldim canımın ciğerleri jsjsjsj

Sonunda geldin dediğinizi duyar gibiyim XÖCLFŞVÖFŞF

Nasılsınız bakalımmmm??

300 K'yı geçtik. Bu sizin sayenizde iyi ki varsınız🌼

Sizi çok çok seviyorum❤️

Ayh özlemişim he😍

Lütfen ama lütfen oy verin🙏

Düzenlemeden atıyorum söyleyin yanlışlarımı falan😍

En uzun bölüm bu ödmcldmc (3522 kelime)

Bu bölümü gezegen_delisi adlı okuyucuma ithaf ediyorum. Beğenmen dileklerimle kuzum❤️

UMARIM BEĞENİRSİNİZ✨

İnstagram:sevdana.sayy

Bu arada en son davette dans ediyorlardı flfmflf ay unuttum falan demeyin😁

*****

Onunla dans etmek çok çok çok güzeldi. Kolları arasında kendimi en değerli insanmışım gibi hissediyordum. Bu nasıl oluyordu bende bilmiyordum ama oluyordu işte. Sanırım Boraya ait olan bişeydi. Kolları arasında özel hissetmek...

"Bu Oruspu çocukları niye sana bakıyor?" Boranın sinirli sesi kırkırdama neden olurken omuzlarından boynuna sardığım kollarımı biraz daha sıkılaştırdım.

"Gözleri var çünkü." Diyerek Boranın sinirli yüzünü keyifle izledim. Azdı bile ona. Beni bu davetin ortasında hüngür hüngür ağlatmıştı. Ağlatmamak için gerçeği söylememişti ama ben yine ağlamıştım.

Bora dediğim ile daha çok kaşlarını çatarken
"Güzelim sana bakıyorlar kollarım arasında olduğun halde" dedi. Ne yapabilrim sevgilim?

"Bak işte sende diyorsun senin kollarının arasındayım"

Bora azıcık da olsa gülümserken anlıma minik bir buse kondurdu.

Şarkı biterken sonradan dansa katılan çiftler gibi masamıza el ele bir şekilde yürüdük.

Ebrar telefonu bırakmış küçük elleri ile bizi alkışlıyordu. Bu hâline gülerken yerimize geçtik.

"Çok güzeldiniz çocuklar." Sevim teyzenin dediğine utanarak gülümsedim. Bu kadın neden bu kadar tatlıydı?

Kısa bir süre sessizlik oluşurken Sevim teyze ve Ahmet amca yanlarına gelen Bi kadın ve adam ile konuşmaya başladı. Sıkılıp elime telefonu aldım ve İnterneti açtım. WhatsApp'tan bildirimler yağarken Bora ile göz göze geldik. O da telefonu eline almış gelen bildirimlere bakıyordu. Yeni bir gruba alınmıştım. Hatta bütün tayfa olarak alınmıştık. Kurucusu Mertti.

'Mert enişte' kişisi sizi "Mert ve yalakları (ECE hariç)" adlı gruba ekledi

'Mert enişte' kişisi 'Ece minnoşum' kişisini ekledi

'Mert enişte' kişisi 'Sılaşkım' kişisini ekledi

'Mert enişte' kişisi 'Gamzelim' kişisini ekledi

'Mert enişte' kişisi 'Arda enişte' kişisini ekledi

Arda enişte: ne bu amk?

Mert enişte: gruuuuup

Arda enişte: biliyoruz grup olduğunu gerizekalı. Neden açtın?

KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin