RİCA ETSEM OY VERİR MİSİNİZ?
UMARIM BEĞENİRSİNİZ💕
Multi:Bora
3 gün sonra...
Gözlerim açılmamak için direnirken şu çalan alarmlar lanet ettim. Neden okul diye bir şey vardı ki? O okulu çıkaranın ben taa...
Gözlerimi açtığımda beyaz tavanla Karşılaştım. Bugün en sevdiğim gündü. Yani Cuma. Şu cuma günlerine bayılıyordum.
Cumanın mutluluğuyla yataktan çıkarken hala uyuyan kızlara seslendim.
"kızlar kalkın"
"siktir git" diyerek arkasını döndü Ece.
"bağırma" diyerek yorganı iyice kafasına çekti Sıla.
Kızların haline gülümserken lavaboya girip rutin işlerini halledip çıktım. Okul kıyafetlerimi giyerken aklıma gelen Borayla moralim bozulurken giyinmeye devam ettim.
Şu geçen üç günde Borayla doğru düzgün konuşmuyor göz göze bile gelmemeye çalışıyordum. Bizimkiler anlamasın diye onların yanında öyle değildi tabi. Ama Bora aksine benimle konuşmak istiyor bizimkilerin yanında bir şey diyemeyeceğimi bildiği için sorular sorup konuşmaya çalışıyordu.
Son üç günde değişen Bir kaç şeyde vardı. Mesela Sıla ve Ardanın baya baya yakınlaşması, erkeklerle takipleşmeye başlamamız gibi. Üçününde takip ettiği çok az kişi vardı ve bizde onlardan birileriydik. Boranın takipçi sayısını görünce şok olmuştum. Keza diğerlerinin de takipçi sayıları yüksekti ama en çok Boranınkiydi. Şey 3ünü de biraz (!) stalklamış olabilirdim.
Saçlarımı tepemde at kuyruğu yaparken sadece parlatıcı sürmekle yetindim.
Kızlara kalkıp hazırlanana kadar biraz kitap okurdum düşüncesiyle yatağıma oturdum. Okuduğum kitap 'Uçurtma Avcısı' ydı. Kitabı anlatan Emir ve Hasanın hikayesiydi. Beni çok etkileyen bir kitaptı.
Kızlar yarım saate hazır olmuş şekilde beni beklerken 14 sayfa okumuştum. Ayraçı kaldığım yere koyup ayağa kalktım ve çantamı aldığım gibi kızlarla odadan çıktık.
Okulda kahvaltı edeceğimiz için yemekhaneye inmeden okula geçtik. Erkekler her zaman ki gibi çardakta otururken bizde onların yanına geçtik. Ece Mertin üstüne atlarken yüzümü buruşturdum. Bazen fazla vıcık vıcık oluyorlardı.
(arkadaşlar çardak denilen şey bu bilmeyenler için)
Her zamanki gibi oturduk bir tarafta Bora, Mert, Ece diğer tarafta ben, Sıla ve Arda. Sıla ile Arda konuşurken bende elime telefonumu aldım. Abimle o günden sonra 2 kez mesajlaşmıştık ona soğuk yapıyordum ve o da bunun farkındaydı. Belli etmeden Boraya baktığımda telefonuyla uğraşıyordu benim gibi. İnternetimi açınca WhatsApp'tan bildirim geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ
Fiksi RemajaGamzelerinin müptelasıyım!!! Birbirini sevmeyen iki grup daha sonra düşmanlıktan doğan aşklar. Kitap tarfımca yazılmış olmakla birlikte iznim olmadan kopyalanamaz veya paylaşılmaz! Pişman olmayacaksın:) Kapak tasarımı:sssadecesenveben