-11.Bölüm-

52.1K 2.3K 1.5K
                                    

SELAM💕

UMARIM BEĞENİRSİNİZ VE OY VERİRSİNİZ♡

Multi;Mert

Sabah gözlerim kendiliğinden açılırken üşüdüğümü hissediyordum. Yorganıma biraz daha sarıldım. Kendimi halsiz de hissediyordum. Bu kesinlike hayra alamet değildi.

Dün kafede olanlardan sonra Arda ve Sıla sevgili olmuştu. Sılanın ağlamasını zor durdururken Bi şeyler daha içip kalkmıştık.
Hep beraber biraz ortak salonda oturmuş sonra odalarımıza çıkmıştık. Duş almış saçlarımı kurutmadan uyumuştum.

Yastığımın altındaki telefonu alıp saate baktım. Daha bir saat vardı alarmımın çalmasına bu yüzden uyuyabilirdim. Gözlerim tekrar kapanırken kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

*****

"Arya kalk okula geç kalıcaz" baş ucumda bağıran Eceyi öldürmek istiyordum kesinlikle ölmeyi hakediyordu. Üşüyordum ne okulu.

"üşüyorum" diyerek yorganı biraz
daha kafama çektim.

"ya kızım kalksana sözlü var bugün" ne sözlüsü lan benim niye haberim yoktu kim demişti ve en önemlisi hangi derstendi.

"ne sözlüsü benim niye haberim yok" sesim de kısık çıkıyordu kesin hasta olmuştum.

"ya abi senin sesin niye öyle hasta mı oldun?" Sılanın soğuk eli alnıma değerken ürperdim. Üşüyoruz burda.

"senin çok ateşin var ama." Sıla hızla üstümdeki yorganı çekerken ağlamak istiyordum. Kesinlikle hasta olan bir ben çekilmezdi. Bunu anne ve babama hatta abime bile sorsanız cevap değişmezdi. Hasta olunca ağlıyor, zırlıyor, hapşuruyor her bok oluyordu yani.

" yorganımı ver"dedim sesim ağlamaklı çıkıyordu.

Ecede yanıma gelmiş ateşini kontrol etmişti.

" ya hastaneye mi gitsek? " Ecenin sorduğu soruyla yataktan doğruldum.

" gerek yok hadi okula gidelim" ayağa kalktım ama kendimi o kadar halsiz hissediyordum ki yere yığılıp kalacaktım.

"ne okulu Arya ateşin var yat dinlen işte"

"10 dakikaya hazırım" dedim tuvalete girerken. Ne de olsa sözlü vardı ve girmem gerekiyordu. Kesin düşük not alırdım ama ordan burdan kopyayla hallederdim.

Ellerimi suyun altına koyarken soğuktan titriyordum resmen. Aynadan kendime baktığımda burnumun etrafı kızarmış gözlerim kan çanağına dönmüştü. Ağır bir grip atlatacaktım sanırım.

Odaya döndüğümde Sıla beni tekrar yatıp dinlenmem konusunda uyarmış ama ben dinlememiştim. Okul kıyafetlerimi giydim, saçlarımı uğraşmadan tepemde tek tokayla topuz yaptım. Okul kıyafetinin üstüne sweat, onun üstüne de kot ceketimi giydim üşüyordum çünkü.

Çantamın içini selpak paketleriyle doldurup cebime de bir tane koydum.

"hazırım"

"bok hazırsın hastasın işte uyu dinlen okulda ne yapacan" Ecenin yakınmalarıyla yurt odasından çıktık.

Dışarı çıkınca sweatimin kapşonunu kafama geçirdim kulaklarım ısınsın azıcık.

"Arya bak iyi değilsin"
Sıla bunu koluma girerek söylemişti. Kafamı sılanın omzuna yasladım ve yürümeye başladık.

Okul bahçesine gelince bile kafamı kaldırmadım Sılanın omzundan Sıla yönünü hep beraber oturduğumuz çardağa çevirirken bende ona uydum.

KOLEJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin