2.First Meeting

1.1K 77 21
                                    

,,Fajn všechno máš. Na scénu jdeš za třicet sekund. Nějaký problém co za tu dobu stihneme vyřešit ?" zeptá se jeden z produkčních dnešního večera.

,,Ehm, všechno v pohodě." přikývnu a sleduji jak se moji tanečníci seskupují na pódiu, které je celé zhasnuté. Navíc teď běží reklama,takže to je v pohodě. Produkční tedy s přikývnutím odeje a já si nervózně přejedu po svých světle růžových šatech, které mám na vystoupení,abych se ujistila, že je vše v pořádku. Z hluboka se nadechnu a opět vydechnu.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.














,,Nervózní ?" ozve se zamnou povědomý hlas. Otočím se a nestačím se divit svým očím. Vždyť to je.....to je Niall Horan proboha. To není možný. 

,,Je to hodně vidět ?" nervózně se zasměju. Nevím jak se v jeho přítomnosti chovat. Nikdy jsme ještě neměli tu čest se potkat. A teď tady předemnou stojí. Bože vždyť já jsem z něj bejvala celá pryč. A není divu, je fakt pěknej.

,,Trochu,ale neboj bude to v pohodě, zvládneš to." věnuje mi povzbudivý úsměv. Bože děje se tohle opravdu ?

,,5 sekund." ozve se produkční a já se ještě jednou z hluboka nadechnu.

,,A nyní prosím přivítejte úžasnou Zoe Down s její písničkou See you from afar." oznámí moderátor a ozev se vlna křiku a potlesku.

,,Hodně štěstí." usměje se na mě naposledy Niall, načez mu úsměv oplatím a vejdu na pódium. Fajn tohle prostě dáš Zoe. Říkám si v mysli, když se opřu o zábradlí na takovém jakoby balkóně, který jsme na pódiu postavili, jak je naplánováno, a poté můj kytarista začne brnkat na kytaru přičemž já téměř hned začnu pomalu zpívat snažíc se uklidnit své klepající ruce. 

,,How to explain.
I can't stop thinking about you,
about both of us...." začnu se zklidňovat. Zkrátka se dostanu do té písničky jako vždy, když jsem na pódiu a hned je to lepší. Ke kytaře se teď přidají i bubny takže se hudba trochu zrychlí,ale tahle písnička zkrátka není žádná rychlovka. Řekla bych taková přijemná houpavá melodie. S tím jak se tempo trochu zrychlí se, také rozsvítí celé pódium i s mými tanečníky a já pokračuji ve zpěvu. 

,,How to escape.
Of a song that talks about you,
when you are my song...." postoupím dál a ruku stále táhnu po zábradlí a mířím ke schodům, ze kterých mám podle plánu sejít na pódium dolů. Tohle vystoupení má vypadat jako ples, dalo by se říct. 

,,I can live like in a fariytale,
When I'm with you,
that love revives on each page...." vyzpívám výšku a následně začnu scházet schody, na kterých okol mě tnacují mé tanečnice. 

,,Although I try, I can't longer see you from afar.
My eyes can't longer hide this mystery.
The sky embraces me
and I fly without stopping, towards meeting you.
I'm on time, you're not here,
someone has taken my place....." začnu tedy zpívat refrén při kterém sejdu až dolů. Koukám se do publika na to jak ne jen fanoušci, ale dokonce  i slavní lidé zde vytáhli telefony na kterých rozsvítil světlo a mávají jimi ze strany na stranu. Až mi to začne nahánět slzy do očí a nemůžu se přestat usmívat. Každopádně když už jsme dole tak samozřejmě pokračuji ve zpívání a k tomu přidám i nějaké to tancování s jedným z mých tanečníků. I ostatní utvoří dvojice a pohupují se různě do rytmu. No mám z toho zkrátka skvělý pocit a opravdu si to užívám.  A když dozpívám tak se sálem ozve potlesk obrovských rozměrů nemluvě o pískání nebo křiku a já se nadšeně ukloním, zamávám a odporoučím se do zákulisí kde hned odvezdám mikrofon, sluchátka a zkrátka vše s tím spojené.

Wrong Direction (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat