,,Because you hide my reason,
in my mind is a blackout,
and in my clumsy heart,
there are no more words of love,
there are no more words,
there are no more words of love..." dozpívám a vypne se hudba. Sundám si sluchátka z uší a kouknu se přes sklo na Sama,který mi ukáže palec nahoru. Konečně hotovo. S nadšením tedy odložím sluchátka na židli a opustím akvárko v nahrávacím studiu.
,,Skvělá práce, pro dnešek končíme." usměje se na mě.
,,Díky, bylo to fajn, jako vždy." oplatím mu úsměv. Pravda je, že ikdyž jsem poslední dobou z nahrávání celkem unavená, protože chystám nové album a je to docela náročné s tím vším co teď podnikám, ale díky Samovi se tady vlastně přeci jen i dokážu bavit. Jsem ráda, že pracuji s někým v mém věku a ne s nějakým starým nudným páprdou. Navíc Sam toho ví o hudbě opravdu hodně.
,,Jsem prostě skvělej Zoe, co dodat." uchechtne se načež já se smíchem protočím očima.
,,Jinak ti mám od Rachel vyřídit, že tě auto vyzvedne v sedm." oznámí mi ještě. Víte Rachel je moje manažerka a dnes večer je tady v Londýně předávání hudebních cen. Kromě dvou nominací tam také budu vystupovat.
,,Jo děkuju. Ani mi o tom nemluv. Jsem nervózní jak nikdy." odfrknu si a hodím si přes rameno kabelku.
,,Ale notak, zvládneš to. Je jasný, že jsi nervózní když to je tvoje první předávání cen, ale bude to v pohodě." přejde blíže ke mně.
,,Snad, ale představa,že budu vystupovat před všema těma slavnýma lidma tam ? Vždyť co jsem oproti nim ? Mám venku jedno album. Jedno jediný album." zakroutím hlavou.
,,Ale jedno skvělý album, který bylo číslo jedna hned v několika zemích včetně Anglie a tvoji fanoušci ho milují. Vždyť jsi měla i turné. Nebuď na sebe tak přísná Zoe. Jsi skvělá zpěvačka i osobnost a každýho tam svým vystoupením a šarmem okouzlíš." povzbudivě se na mě usměje a rukou mě pohladí po paži.
,,Myslíš ?" usměji se i já. On ví jak mi zlepšit náladu. Za ty skoro dva roky co spolu pracujeme, mě má sakra dobře prokouklou.
,,Vím to. Navíc ti brzy výjde i druhé album,takže už nebudeš nováček." pokrčí rameny.
,,Jo, jen aby bylo stejně dobrý jako to první. Víš....co když to první album byla prostě jen náhoda ? Zkrátka jedno dobrý album a pak konec ? Nebyla bych první ani poslední, který by se to stalo." vysvětlím své další obavy ohledně mé kariéry.
,,Neboj. To první bdue ještě lepší než to druhý. Věř mi, já od tebe ty písničky už slyšel." ušklíbne se, což mě donutí s úsměvem zakroutit hlavou.
,,To dáš, pojď sem." roztáhne ruce a zabalí si mě do náručí.
,,Budeš skvělá a já tě budu sledovat z domova, hm ?"
,,Dobře. Ještě, že tam bude Hailee, alespoň tam nebudu sama." uchechtnu se. Sice jsem měla možnost si sebou někoho vzít, ale jaksi nikdo koho bych tam chtěla nemohl, což byl vlastně Sam, bohužel na víkend odlítá za rodiči domů na nějakou rodinnou oslavu narozenin jeho dědy.
,,Hailee." protočí nad jejím jménem očima.
,,Hej, vím, že jí nemáš rád, ale celkem jí vděčím za to co mám. Navíc je to dobrá kámoška." pozvednu obočí.
ČTEŠ
Wrong Direction (N.H.)
FanficUž jste někdy byli v situaci kdy jste se rozhodovali mezi láskou o které jste ani nevěděli, že může vzplanout a přátelstvím, které naopak není tak upřímné? Jestli ne můžete být rádi a jestli ano, snad jste se rozhodli správně. Uvidíme jak to dopadne...