,,My jsme nachystaný." křikne fotograf, tak abych ho v šatně slyšela.
,,Už jdu." odpovím mu a naposledy se zkouknu v zrcadle. S Holly jsme na cover alba vybraly černočervené kostičkované košilové šaty, které mi sahají asi do půly stehen. Vlasy mám přirozeně rozpuštěné a samozřejmě jsem od Holly také skvěle nalíčená. Opustím tedy šatnu a vydám se přímo k bílému plátnu, u kterého fotíme. Ano fotíme zkrátka u obyčejného platná a pak se to upraví tak, že se kolem mě udělají nějaké prskance barev, nebo ze mě bude vycházet duha nebo něco takového. S tím, už si pak pohrají jiní lidé než já, na mě pak už bude jen vybrat ten nejlepší návrh. Začnu tedy zkušeně pózovat do fotoaparátu. Hraje tady dobrá hudba, takže to jde prakticky samo. Také zkusíme variantu například se židlí, nebo mikrofonem. No a rozhodně nafotíme fotek více než dost.Už se nemůžu dočkat až bude obal hotový. Určitě to bude pecka, věřím v to.
,,Skvělá práce, jako vždy." usměje se fotograf a natáhne ke mně ruku abychom si plácli. Strávili jsme tady asi půl hodiny neustálého pózování. No trošku mě to vysílilo,ale i tak si to vždycky užívám. Jsem zkrátka člověk, kterého baví stát před kamerou. Tedy pokud mě dvě hodiny nestopují paparazzi samozřejmě.
,,Těším se co s tím vymyslíš." oplatím mu úsměv.
,,To budeš koukat. Mám už několik dobrejch nápadů." ušklíbne se. Jo je to profík, s ním se spolupracuje prakticky samo. Z našeho rozhovoru mě však vytrhne můj vyzvánějící mobil a tak hovor příjmu a vydám se do šatny.
,,Ahoj Rachel." pozdravím.
,,Ahoj Zoe, jak jde focení ?" zajímá se.
,,Skvěle, právě jsme dofotili." usměju se.
,,To jsou dobré zprávy. No já taky mám jednu. Už máme scénář na váš klip s Niallem. Volala jsem už Holly, aby začala vymýšlet nějaké oblečení, protože zítra začínáme natáčet. Ale nechci to řešit přes telefon. Niall už je na cestě ke mně do kanceláře, tak sem doraž taky. S Jamesem vám sdělíme vše důležité." vysvětlí.
,,Dobře, tak já nasednu do auta a vyjedu. Jen si cesotu koupím něco k jídlu, protože mám hrozný hlad, ale jsem tam tak za půl hodiny" odpovím.
,,Dobře, tak se zatím měj." rozloučí se a hovor ukončí. Sbalím si věci, rozloučím se se všemi zde a zároveň jim poděkuji, a poté už opustím studio a nasednu do auta. Ani se nepřevlékám. Cestou se stavím v McDonald's u výdejního okýnka, alespoň pro hranolky, přičemž se ještě vyfotím s prodavačkou a pokračuji až do kanceláře Rachel.
****
,,Ahoj,tak jsem tady." vlezu do kanceláře, kde už všichni tři sedí a tak se posadím do volné židle.
,,Takže začneme. Budeme natáčet v LA na jedné pláži. Zítra ráno odlítáme a přespíme tam jednu noc v hotelu, který je hned u té pláže, protože budeme pokračovat v natáčení i pozítří, kvůli nějakým záběrům. Příběh bude vlastně takový, že se potkáte na jedné párty, opijete se a vyfotíte se spolu, pak jeden na druhého zapomenete, ale druhý den u sebe najdete onu fotku a vzpomenete si a chcete se najít. No a pak se najdete. Co na to říkáte ?" zajímá se Rachel.
,,Jo zní to fajn, vlastně jsem si sám něco takovýho představoval, když se ta písnička jmenuje Summer photo." uchechtne se Niall.
,,Jo, taky myslím, že to je fakt super." souhlasím.
,,To jsme rádi,takže tady máte letenky. Sejdeme se zítra na letišti. Už máme zařízený auto s řidičem, které nejdřív vyzvedne Nialla a potom sjedou pro tebe a společně vás dovezou k letišti, tam už bude čekat ochranka, kdyby náhodou. Víte jak to občas na letištích vypadá." promluví James a jak mně tak Niallovi podá naše letenky.
ČTEŠ
Wrong Direction (N.H.)
FanficUž jste někdy byli v situaci kdy jste se rozhodovali mezi láskou o které jste ani nevěděli, že může vzplanout a přátelstvím, které naopak není tak upřímné? Jestli ne můžete být rádi a jestli ano, snad jste se rozhodli správně. Uvidíme jak to dopadne...