8. Takhle to nejde

859 65 11
                                    

,,Ahoj Same." pozdravím když v sedm hodin večer vejdu do studia.

,,Ahoj. Tak co jak o šlo ?" zajímá se hned a je nějaký moc nadšený.

,,Co myslíš ?" zajímám se, odkládajíc si věci. 

,,No přece jste dneska měli první zkoušku s Niallem ne ? Jak to šlo ? Chci slyšet co už máte." vysvětluje a je stále stejně nadšený.

,,No vlastně nemáme nic." pokrčím s povzdechem rameny. 

,,Aha, to je mi líto. Co se stalo ?" věnuje mi smutný pohled. 

,,Vlastně nic konkrétního. Jen jsem mu včera řekla, že s ním nehodlám bejt nějaká velká kamarádka a dneska.....já nevím....je to jakobychom spolu prostě nezvládli pracovat. Není to jako když skládám sama nebo i třeba když mi tady s tím ty občas trochu pomáhaš něco upravit nebo tak.....s ním to bylo jakobychom se prostě nedokázali napojit jeden na druhého a spolupracovat. Zní to divně ?" vysvětlím mu a cítím jak se mi trochu uleví když o tom s někým mluvím. Celý den jsem totiž nemyslela prakticky na nic jiného. Normálně mám nápadů plnou hlavu, a řekla bych, že Niall na tom není jinak, ale teď to zkrátka nešlo. 

,,To je blbý, ale třeba se to zlepší ?" pousměje se na mě jakoby mě chtěl podpořit.

,,Já ti nevím, je to....složitý." následuje mé další povzdechnutí. 

,,Kvůli Hailee ?" pozvedne tázavě obočí. Chvíli přemýšlím, ale nakonec přikývnu.

,,Tak proč se o ní pořád zajímáš ? Vždyť o co jde ? Děláš jak kdybyste s Niallem plánovali svatbu nebo něco takovýho,ale vy jen pracujete na písničce. Je jasný, že dva lidi co spolu pracují se musí nějak bavit, jinak to nikdy nemůže fungovat když tam oba budete jenom kvůli tomu." 

,,Jenže Hailee........" chci něco namítnout.

,,Jestli to Hailee nechápe tak je prostě blbá. Chápu, že má s Niallem nějakou minulost, která možná nebyla úplně šťastná, ale to je její minulost, ne tvoje, navíc ty jsi se s ní v tý době ani nebavila. A tobě samotný Niall nepříjde nějak nesympatickej ne ?" zajímá se.

,,Ne , vlastně musím přiznat, že s ním včera i byla docela sranda." pokrčím rameny.

,,V tom případě nevidím problém. Hailee ti nemůže rozkazovat s kým se máš a nemáš bavit a tohle prostě musí pochopit. Nebo jí o tom prostě nemušíš říkat, ale to neznamená, že si musíš s Niallem dělat zle." vysvětluje dál..

,,No vlastně tu je možná ještě jeden problém." nervózně se kousnu do rtu a on mě pohledem vyzve abych pokračovala.

,,Víš možná se tak trochu bojím, že když si Nialla pustím k tělu......že bych k němu třeba mohla začít něco cítit? Protože on byl moje platonická láska předtím než jsem se stala slavnou, obdivovala jsem ho a teď když ho vídám naživo je to jako sen. Navíc to s holkama fakt umí a já se bojím, že bych do toho mohla spadnout." povzehcnu si. Tohle je věc, kterou jsem ještě nikomu neřekla a vlastně mi tak nějak příjde, že jsem si to do teď nechtěla přiznat ani já sama. 

,,A ikdyby ? To by snad bylo špatně ? Že bys konečně našla někoho s kým bys třeba mohla bejt šťastná ?" zasměje se a mě překvapí jak to vlastně bere v pohodě, ale na druhou stranu se zde bavíme pouze teoreticky, tak proč z toho dělat vědu že. 

,,Pochybuju, že Niall je typ kluka se kterým, bych byla šťastná. Podle toho ci říká Hailee....."

,,Dej už pokoj s tou Hailee." přeruší mě a já sklopím hlavu.

Wrong Direction (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat