Ráno mě vzbudí zvonění budíku. Típnu ho a zadívám se z okna ven. Poměrně tam svítí sluníčko, dobré náladě mi to moc nepřidá. Asi tak za hodinu budu totiž opět muset čelit tváří v tvář Niallovi a pak s ním dokonce fotit zamilované snímky a moc nevím jak to zvládnu. To co udělal včera, bylo opravdu hezké, ale možná to tím ještě vše zhoršil. teď mám totiž už opravdu výčitky svědomí. Po chvilkovém přemlouvaní nakonec vylezu z postele a rychle zalezu do sprchy, kde se umyju a následně si i vyfénuju vlasy. Mám ještě dvacet minut, takže na sebe rychle hodím obyčejné černé džíny a bílé triko a vydám se do kuchyně, abych do sebe nacházela něco k snídani. Což také udělám, poté si ještě rychle sbalím potřebné věci a už nasedám do svého auta vyjíždějíc do studia.
****
,,Ahoj." pozdravím Rachel s Jamesem, když vstoupím do studia.
,,Ahoj." oplatí mi jednohlasně. Rozhlédnu se po místnosti. Je to tady docela útulné. Bílé plátno, na které míří fotoaparát a také spousta světel. Pár židlí kolem a stůl s nějakým občerstvením.
,,Holly s Niallem jsou už v maskérně. Rovně chodbou a jsou to ty druhé dveře." pošle mě tam James a a já přikývnu, vydávajic se tam. Když jsem u dveří, slyším za nimi hlasy, které znamenají, že se Niall s Holly o něčem baví. O čem, to jim ale nerozumím. Tedy ne, že bych chtěla......
Z hluboka se nadechnu a otevřu dveře a vstoupím do místnosti. V tu chvíli oba stichnou a podívají se mým směrem. Já aniž bych chtěla, tak okamžitě vyhledám ty modré zářivé oči a až poté pohled obrátím na Holly. Oba sedí naproti sobě na a je více než jasné, že jsem je právě vyrušila z nějakého hovoru, který asi nemám slyšet ? Ale proč ? Je to divné.
,,Ehm, ahoj." podzravím rozpačitě a už dělám vše proto, abych se pohledem nevracela k Niallovi.
,,Ahoj." podzraví mě oba najednou.
,,Tak pojď, tebe nachystám první." stojí Holly hned na nohou, ukazujíc na židli u zrcadla a já se tam tedy posadím přičemž ona se dá hned do práce.
,,Jak jsi se vyspala ?" zajímá se přičemž mi začne nanášet makeup na obličej.
,,No moc jsem toho nenaspala, protože jsem byla vyspaná z letadla. Prospala jsem celou cestu." vysvětlím a v odrazu zrcadla si opět všimnu Niallova pohledu. Jak dlouho tohle budu muset ještě vydržet ?
,,Jak ty ?" oplatím jí otázku a očima se zadívám do stropu, aby mi mohla rozetřít makeup pod očima.
,,Já docela dobře. Hotely jsou sice fajn,ale moje postel je zkrátka moje postel."usměje se a já chápavě přikývnu. Po zbytek doby co mi dělá me líčení se bavíme tak různě o všem a zároveň o ničem. Ale hodně to směřuje k tématu spaní v hotelech. Občas do hovoru něčím přispěje i Niall a upřímně stejně celou dobu nepřemýšlím o ničem jiném než o něm. Nemůžu to zkrátka vše dostat z hlavy. Možná proto, že ho stále vídám.
,,Tak.. hotovo. Lesk ti dám až těsně předtím než půjdete fotit, to teď stejně nemá cenu a s vlasy nic dělat nebudeme. Máš je pěkný."usměje se na mě Holly tedy asi po dvaceti minutách práce. Já už se v duchu raduju, že konečně budu moc vypadnout z této místnosti a jít se převléct k sobě do šatny.
,,Tak Nialle pojď." usměje se Holly na Nialla a já si stoupnu a poodejdu stranou. Niall se naopak posadí na místo, kde jsem před chvílí seděla já a Holly si před něj stoupne, když v tom se zadívá na mobil.
,,Moment volá mi soused." omlvuně se koukne na Nialla a hovor příjme. Neřeším,to že jsem neslyšela ten mobil ani vibrovat. Asi má úplně vyplý zvuk. Každopádně tedy hovor příjme.
ČTEŠ
Wrong Direction (N.H.)
FanficUž jste někdy byli v situaci kdy jste se rozhodovali mezi láskou o které jste ani nevěděli, že může vzplanout a přátelstvím, které naopak není tak upřímné? Jestli ne můžete být rádi a jestli ano, snad jste se rozhodli správně. Uvidíme jak to dopadne...