Ráno mě probudí hudba ozývající se z mého telefonu, budík. Natáhnu ruku na stolek vedle postele, abych budík típla. Poté se převalím na druhou stranu a zabručím do polštáře. Je půl osmé,což není až tak brzy a vlastně se i na dnešek těším, protože budeme natáčet ten nový klip a to je vždycky velká zábava, i když zároveň to je i dost namáhavé. Jen jsem možná trochu nervózní z toho, že opět uvidím Nialla. Pořád nevím co si tak úplně myslet, ale každopádně si ho pro jistotu budu držet dále od těla. Vylezu tedy z postele a vydám se do koupelny, kde is vyčistím zuby, opláchnu obličej a učešu vlasy. Obleču si světlounce růžovou lehkou mikču s černým nápisem: my heart says yes, but my mama says no, a černé leginý. Své tmavě hnědé vlasy,které mi sahají až těsně nad zadek si dvěmi gumičkami stáhnu do obyčejného drdolu, na obličej napatlám trochu korektoru a řasy rámující mé zelené oči přejedu řasenkou, abych alepsoň trošku nějak vypadala. Pak už si jen nasadím na oči stylové brýle, které sice nejsou dioptrické, ale já je dnes prostě chci protože na to mám náladu. Dojdu od kuchyně, kde sním pár jahod a borůvek a taky vypiji čaj, no a poté nezbývá nic jiného než si sbalit potřebné věci, nasednout venku do mého milovaného auta a vyjet do studia.
***
Zaťukám na dveře od Racheliny kanceláře a poté sáhnu na kliku a vstoupím dovntiř. Rozhlédnu se po místnosti, pohled mi padne ma mou manažerku za jejím stolem, u kterého jsou tři židle. Tu nejvíc v pravo obsadil pán tak kolem čtyřiceti let, nejspíš Niallův manžer. Kouknu na druhou židli, kde se na mě otočí pár oceánocě modrých očí a moje srdce jakoby vynechalo několik úderů.
,,Zoe, konečně." usměje se rachel a stoupne si stejně jako Niall s jeho manažerem.
,,Ehm, dobrý den." pozdravím všechno najednou a odvratín pohled od Nialla.
,,Tohle je Niallův manažer Mark." představí muže Rachel.
,,Moc rád tě poznávám" natáhne ke mně s úsměvem ruku.
,,Já vás taky." příjmu jeho ruku a na svém obličeji vykouzlím ten nejpřesvědčivější úsměv, který dokážu.
,,S Niallem se už znáte." promluví opět Rachel a já přikývnu koukajíc na Nialla. Věnuje mi úsměv, ale já na něj na pozdrav jen kyvnu hlavou. Poté si sednu na volnou židli a i ostatní přítomní se posadí.
,,Takže, jak já, tak Mark jsme smlouvy prošli a je všechno v pořádku. Takže na vás je to jen podepsat. Taky jsme museli trochu poupravit vaše rozvrhy, abyste měli dostatek času na složení a nahrání písně a videoklipu......."
,,Videoklipu ?" přeruším Rachel nechápavě. O tom jsem nevěděla.
,,Jo, bude to díky tomu více známé." vysvětlí mi a poté pokračuje.
,,Takže to je asi vše důležité. Stačí podepsat." dopoví a položí dvě smlouvy na stůl. Niall se jako první chopí propisky a obě posdepíše. Poté mi popisku předá a já pohledem vyhledám Rachel. Věnuje mi povzbudivý úsměv. V duchu si povzdechnu a kouknu na smlouvy předemnou. Hlavou se mi honí to vše co mi Hailee řekla, ale poté se zkrátka rozhodnu na nic nemyslet a smlouvy podepíšu, odkládajíc propisku na stůl.
,,Skvělé. My jsme vaše rozvrhy nechali vedle. Tak pro něj jen skočíme." tleskne Mark a spolu s Rachel se vydají do vedlější místnosti a my tady tak zůstaneme s Niallem sami. Koukám kamkoliv jinam jen ne na něj.
,,Tak mě napadlo, jestli necheš třeba zajít na kafe ?" promluví a téměř mě donutí se na něj přeci jen podívat. Na jeho obličeji pohrává úsměv.
,,Nemůžu jedu hned na natáčení klipu." vysvětlím. Bože tohle pro mě bude opravdu těžké. Nejsem moc dobrá ve skývání svých pocitů.
ČTEŠ
Wrong Direction (N.H.)
FanfictionUž jste někdy byli v situaci kdy jste se rozhodovali mezi láskou o které jste ani nevěděli, že může vzplanout a přátelstvím, které naopak není tak upřímné? Jestli ne můžete být rádi a jestli ano, snad jste se rozhodli správně. Uvidíme jak to dopadne...