10. Paparazzi

767 60 3
                                    

,,Jo jasně, vyřídím. Měj se." ukončí Niall hovor se svým manažerem.

,,Tak co říkal ?" jsem hned zvědavá.

,,Sehnali nějakýho super skvlěýho režiséra a scénáristu na ten náš kip. Akortá má ted čas jen pár dní, potom je tak na půl roku zabranej, protože točí nějakej film." vysvětlí a sedne si vedle mě na svůj gauč.

,,A co to pro nás znamená ?" zeptám se.

,,Že by bylo skvělý kdybychom to začali natáčet už v úterý." trochu si povzdechne.

,,Ale vždyť to už je za čtyři dny." zhrozím se.

,,No právě, ale tak už nám zbývá jen refrén. Takže když ho zítra dovymyslíme, pozítří nahrajeme a necháme schválit tak on v pondělí může vymyslet nějakej scénář a od úterý můžeme natáčet. Prej je to profík." vysvětlí.

,,No tak to je síla. Ale fakt je, že se to asi zvládnout dá co ?" kouknu mu do očí.

,,Jasně, že to zvládneme." povzbudivě se na mě usměje.

,,No nic, každopádně už bych asi měla jet domů." kouknu se na hodiny ukazující, že je šest večer.

,,No a nechceš tady přespat ?" navrhne.

,,Tobě se nechce mě odvážet co ? Já věděla, že sem mám jet svým autem." uchechtnu se.

,,O to mi ani nejde, ale je pravda, že když tě nebdu muset odvézt je to lepší....." zasměje se.

,,Ale stejně zítra jedem do studia hned ráno, tak bys tady přespat mohla a jeli bychom spolu." vysvětlí.

,,Hmm to je pravda." souhlasím.

,,Ale nechci tě nějak otravoat nebo tak." dodám.

,,Neotravuješ, navíc dnešek je fakt suepr. Hodně jsem se toho o tobě dozvěděl a klidně bych v tom ještě pokračoval. Mohli bychom jít třeba do výhřivky kdybych chtěla." navrhne. 

,,To zní fajn." souhlasím.

,,Fajn tak co kdybychom objednali jídlo, protože já tady momentálně fakt nic nemám a než nám příjde tak můžeme jít do tý výhřivky."  vysvětlí mi celej plán a mně nezbývá nic jiného než opět souhlasit a tak se dáme do objednávání číny.

,,Tak tady budeš spát." otevře dveře od pokoje pro hosty . 

,,Páni, tak na to bych si dokázala zvyknout." usměju se a vejdu dovnitř. Pokoj je moderně zařízený a sladěný převážně do černé a bílé barvy. Je tu obří okno, kterým je krásně vidět ven, velká postel i plazmová tevize.

,,Můžes být mým hostem kdy jen budeš chtít." ušklíbne se.

,,Možná o tom zapřemýšlím" uchechtnu se.

,,Fajn tak já se jdu k sobě převléct do plavek, tak se taky připrav a tady v té skřínce si můžeš vzít nějaký ručník." ukáže na jednu skříňku a po mém přikývnutí opustí pokoj. Přejdu tedy ke skříňce, kterou otevřu a vytáhnu si šedý ručník, který je navrchu. Poté ze sebe začnu svlékat oblečení a hezky ho pokládám na židli, až skončím jen v mé bílé podprsence a tangách stejné barvy. Co se dá dělat, plavky tady nemám, ale o nic nejde, je to skoro jako plavky a do rána to uschne. Prohlédnu si své tělo v zrcadle, které objevím na vnitřní straně dveří velké skříně, když v tom mě vyruší zaťukání na dveře. Nevím proč, ale přehodím přes sebe ručník i přesto, že mě tak stejně Niall za chvíli uvidí, a dám mu pokyn, aby vešel. 

,,Hele co jsem objevil." zvedne ruku, ve které drží očividně dámské plavky.

,,Asi nechck vědět, která z tvých nápadnic si je tady zapomněla." pozvednu jedno obočí.

Wrong Direction (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat