27. Dobrá Práce

786 64 10
                                    

,,Páni tak to bylo něco." objeví se u nás na pódiu moderátor zatímco všichni pořád nadšeně tleskají, křičí a pískají a já se jen nadšeně usmívám na všechny strany. Stejně jako Niall po mém boku. Po dlouhé době však šum utichne a moderátor tak opět může promluvit.

,,Musím říct, že očividně ne jen já jsem se hned do té písnčiky zamiloval,protože pokud to ještě nevíte, tak vaše písnička prolomila rekor a to nejvíc přehrání za hodinu od vydání." sdělí nám já překvapeně otevřu pusu a s Niallem si vyměníme překvaoené a nadšené pohledy zatímco publikum opět začne skandovat. Aniž bych o tom přemýšlela, nadšeně Niallovi skočím kolem krku a jeho ruce se obmotají kolem mého pasu.

,,Zvládli jsme to." šeptne mi při obětí do ucha a já se musím usmát. 

,,Jo to zvládli." šeptnu nazpět a odtáhnu se od něj, avšak jeho ruka zůstává stále na mém pase. Upřímně nevím jestli publikum víc křičí z našeho obětí nebo z toho, že jsme...vlastně, že oni vytvořili nový rekord. 

,,Jaké z toho máte pocity ?" zajímá se opět moderátor a já Niallovi pokynu, aby mluvil první.

,,Samozřejmě to je skvělý, je to opravdu vleká věc a upřímně jsme až takový úspěch nečekali. Moc všem děkujeme, jste skvělí." promlvuí do svého mikrofonu přičemž já s úsměvem přikyvuji.

,,Přesně tak, moc vám všem děkujeme. Z tý písničky máme opravdu radost a o to víc když vidíme jak se vám líbí. Milujeme vás." dodám ještě já načež zase všichni začnou tleskat.

,,No a my zase milujeme vás. Děkujeme, že jste tady byli. Niall Horan a Zoe Down dámy a pánové." pokyne k nám rukou ještě jednou moderátor načež se zase všichni rozkřičí a my jim s úsměvem máváme a za jásotu se vydáme do zákulisí, kde odložíme mikrofony.

,,Já...jsem na vás pyšná. Bylo to fakt skvělý." objeví se u nás hned Rachel v závěsu s Jamesem a vtáhne nás oba do obětí. Ona je vlastně taková moje druhá máma. Možná spíš první. 

,,Dobrá práce, oba dva, opravdu:" ozve se i James.

,,Děkujeme." usměji se. 

,,I když zcela nesobecky myslím, že já s Rachel na vašem výkonu máme značný vliv....." dramtaicky si James odkašle.

,,Tak uznávám, že jistý podíl na tom máte i vy." dodá načež se všichni začneme smát.

,,Tak se běžte do šatny nachystat na odchod. Zítra si odpočiňte. My vám, ale během zítřka pošleme rozvhy na další týden. Máme totiž nějaké nabídky na vystoupení, společné rozhovory a tak, tak to musíme dát nějak dohromady s vašimi individuálními programy a budeme se toho snažit do příštího týdne narvat co nejvíc, ať už se pak můžete věnovat sólo projektům." sdělí nám Rachel. Načež my chápavě přikývneme. 

,,Budeme na váš čekat u východu." dodá ještě než se s Jamesem vydají pryč a já s Niallem naopak míříme do naší šatny. 

,,Tyjo to byl něco." úlevně vydechnu a usadím se do své židle naproti zrcadlu. 

,,Bylo to skvělý." souhlasí on zatímco mě přes zrcadlo propaluje pohledem. Vzpomenu si na to jak jsme se na pódiu málem políbili,nebo respektive minimálně na to jak moc jsem to chtěla, a rorhodnu se radši rozvést nějakou konverzaci,abych měla jistotu, že se k tomu momentu nebudeme vracet. 

,,Jaký to je pocit vrátit se do xfactoru po tolika letech ?" zajímám se, zatímco se zvednu a začnu si věci balit do tašky. 

,,No není to pro mě poprvé co se sem vracím, ale pokaždý to je takový...zvláštní.Cítím jistý pocit hrdosti a vděčnosti, i přesto, že už tady nejsem s klukama." vysvětlí a já si všimnu jak se jeho výraz lehce změní ve smutný při zmíňce kluků.

Wrong Direction (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat