3. The Truth Abou Him

1K 74 38
                                    

,,Oh, oh, oh, we are success.
Oh, oh, oh, we are magnetic.
Oh, oh, oh, we are the best.
Whatever, wherever...
I will arrive......." dozpívám a kouknu se na Sama, ten během chvilky zvedne palec nahoru což znamená, že pro dnešek máme hotovo. Super další písnička na album připravená. Sundám si sluchátka a dojdu k Samovi.

,,Skvělá práce jako vždy." usměje se natahujíc ke mně ruku, abychom si plácli.

,,Jinak dneska jen záříš." usměje se.

,,Děkuju, to bude kvůli tomu předávání cen." uchechtnu se a sednu si na gauč upíjejíc ze svého kafe.

,,Ne, ale tohle je něco jinýho. Tvůj výraz........nepotkala jsi včera náhodou nějakýho kluka? " zajímá se a sjede mě zvědavým pohledem až se málem zadusím kafem.

,,Cože ? Jak jsi na to přišel ?" začnu se smát.

,,Nevím, mám na tohle čich." pokrčí rameny a mě to donutí se zamyslet. Téměř hned mi na mysli vyvstane vzpomínka na Nialla.

,,No, vlastně je pravda, že jsem se včera nějakou dobu bavila s Niallem." přiznám.

,,Počkej s Niallem z One Direction ?" zeptá se pro jistotu.

,,No copak znáš nějakýho jinýho Nialla ?" zasměju se.

,,Taky pravda. No a o čem jste se bavili ?" zajímá se.

,,Vlastně.....on říkal něco o tom, že by semnou chtěl udělat písničku ?" řeknu a zkousnu si ret.

,,Cože ?" div nevyskočí ze židle.

,,No slyšel jsi dobře, ale taky říkal, že by se jeho management měl dnes ozvat Rachel a......zatím nic a to už je čas oběda." pokrčím rameny. Kdo ví. V tom se mi však rozezní mobil, na kterém se zobrazí právě jméno mé manažerky Rachel.

,,Že by ?" koukám udiveně na mobil.

,,Dej to na reprák, protože jestli jo tak to chci slyšet." řekne nadšeně a rychle přiskočí ke mně na gauč. Uchechtnu se a hovor tedy příjmu a dám ho na hlasitý odposlech tak jak si to Sam přál.

,,Ahoj Rachel." pozdravím jí.

,,Zoe, mám skvělý zprávy. Prý už něco málo víš každopádně teď mi volal manažer Nialla Horana, chce s tebou složit a nazpívat duet." vysvětlí mi.

,,Počkej jakože se ti vážně ozvali ?" zeptám se. ve skrytu duše jsem si stále tak nějak myslela, že si Niall jen dělal srandu, nebo to byo nějaké náhlé pomatení smyslů. Možná jsem tomu zkrátka nechtěla moc věřit, abych potom nebya tolik zklamaná.

,,Ano. Předpokládám, že jdeš do toho ? Ne, že bys měla moc na výběr." uchechtne se.

,,Jasně, samozřejmě, panebože anoo."křiknu nadšeně načež se Sam potichu raduje vedle mě.

,,Fajn, jsem ráda, že máš takovou radost. Je to velká věc. Každopádně zítra ráno v devět budeš u mě. Dorazí sem i Niall a podepíšeme smlouvu. Potom spolu pojedeme natáčet ten tvůj klip k You have the talent. Posuneme to teda o pár hodin,ale to neva, to zvládneme. Potom se dám do úpravy tvýho rozvrhu a zapracuji do toho ten duet, protože Niall chce abyste to spolu pracovali i na skládání. " vysvětlí.

,,Jasně kapitáne, budu tam." zasalutuji.

,,Skvěle. Vidíme se zítra."

,,Pa." rozloučím se a poté hovor ukončím. Podíváme se na sebe se Samem.

,,Ty budeš dělat duet s Niallem Horanem." řekne naprosto dramaticky.

,,Já vím." přikývnu nadšeně.

Wrong Direction (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat