11. Hailee

857 74 22
                                    

Vylezu ze sprchy s usušenými a vyfénovanými vlasy. Obleču si bílé triko s dlouhým rukávem, s černými proužky a černým nápisem. K tomu si natáhnu obyčejné černé džíny s dírami na kolenou a sednu si ke svému stolu koukajíc na sebe do zrcadla. Je čas se na ten rozhovor namalovat. Docela se těším, rozhovory v rádiu bývají dost fajn. Začnu se tedy malovat zatímco poslouchám písničky linoucí se z mého mobilu. Ty se však zaství, když mi začne vyzvánět mobil z důvodu příchozího hovoru. Rychle si dopatlám makeup a, a poté se kouknu na mobil zjišťujíc, že mi nevolá nikdo jiný než Hailee. Určitě už viděla ty fotky mě a Nialla, to je v háji. Chvíli uvažuji, že jí to prostě nezvednu, ale ona je opravdu vytrvalá, a tak se po nějaké době odhodlám a hovor příjmu, dávajíc to na reproduktor, abych se u toho mohla stále líčit. Nemám totiž už moc času. 

,,Ahoj." pozdravím jí a snažím se nezním moc nervózně zatímco si začnu pudrovat obličej.

,,Ahoj. Můžeš mi vysvětlit co to má znamenat ?" zeptá se docela ostrým hlasem.

,,Co myslíš ?" hraju hloupu. 

,,Ty moc dobře víš co. Jak je možný, že jsi byla na obědě s Niallem?" ptá se a její hlas nejeví ani známku nějakého zjemnění. Trochu hlasitě polknu než se odhodlám k odpovědi.

,,Prostě jsme ve studiu měli hlad, ale nechtěli jsme si nic objednávat, protože jsme poslední dobou pořád zavření jen tam. Tak jsme si dali pauzu a šli na oběd." vysvětlím popravdě. 

,,Takže vy jste teď jako velký kamarádi nebo co ?" ptá se dál

,,Velký bych to nenazvala, ale je jasný, že když spolu máme tvořit, musíme spolu nějak vycházet." řeknu rázně. Už mám dost se jí pořád jen "bát". Nemá sebemenší důvod,aby na mě byla nějaká naštvaná. Mezi ní a Niallem už to skončilo docela před dlouhou dobou a navíc já s ním přeci nechodím. Jsme jen kamarádi.

,,A to jsi jako zapomněla na všechno co jsem ti o něm řekla ? Na všechno co mi provedl ?" začíná znít až ublíženě,ale naštvanost je v jejím hlase pořád slyšet o něco víc. 

,,Nezapomněla, ale to je mezi tebou a ním, Hailee, jestli spolu máte nějaký nedořešený věci tak promiň, ale mně do toho nic není. Prostě je logický, že když spolu spolupracujeme, musíme se nějak bavit. A jestli to nechápeš tak je mi líto." sama nevím kde se ve mně ta odvaha bere. Chvíli je na druhé straně ticho

,,Hm je mi jasný o co tady jde. On už dokázal, aby ses do něj zamilovala co ? Já říkala, že to takhle umí." 

,,Ne Hailee tak to není. Myslela jsem, že to pochopíš. Chápu, že jsi na mě naštvaná, protože tě bolí to, že ti zlomil srdce......." 

,,On mi ho nezlomil. Neví o co přišel, došlo mi, že jsem ho vlastně nikdy nemilovala." přeruší mě, ale mně je jasný, že teď lže.

,,Ať je to jakkoliv, to, že tě podved je opravdu špatný a to je taky důvod proč bych s ním nic neměla, ale to neznamená, že se s ním nemůžu bavit." pokračuji.

,,Fajn, takže ty jsi teď na jeho straně ? Jak myslíš." odfrkne si.

,,Nejsem na ničí straně......." namítám,ale ona mě zase přeruší.

,,JSI NA JEHO STRANĚ. DÍKY, ŽE SE MI ODVDĚČUJEŠ ZA TO, ŽE DÍKY MNĚ JSI TEĎ TAM KDE JSI. JE VIDĚT JAK TĚ TEN SHOWBYZNYS ZMĚNIL. JSEM RÁDA, ŽE JSI UKÁZALA SVOU PRAVOU TVÁŘ." už doslova křičí do telefonu. Fajn tak až takovouhle Hailee neznám.

,,Nejsem na ničí straně a ano vděčím ti za to, že jsi mě dostla sem ,ale za to jaká moje kariéra je ti nevděčím. Za to vděčím jen sobě, mému týmu a tomu jak tvrdě všichni makáme." řeknu taky dost naštvaně,ale já narozdíl od ní úplně nekřičím.

Wrong Direction (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat