6. Kinda Funny

874 69 9
                                    

Naposledy usrknu ze svého kafe a poté kelímek vyhodím do koše. 

,,Co jsi to vlastně měla ?" zajímá se Niall, který už se před nějakou dobou vrátil. Musel řešit něco ohledně vystoupení.

,,Karamelový frappucino.Je nejlepší."  úsměju se. Fakt to miluju. 

,,Jo to si taky občas dám. Je to fajn." souhlasí. 

,,No a co kdybys mi řekla něco bližšího o sobě koneckonců......" přeruší ho vyzvánění mého mobilu. Omluvně se na něj kouknu, načež on přikývne a já se podívám kdo mi vlastně volá. Hailee. Sakra, to je fakt moc fajn. Chvíli na hovor koukám a rozhoduji se jestli to mám vůbec zvednout.

,,Ty to nezvedneš ?" zeptá se s uchechtnutím Niall, pozvedávajíce jedno obočí. 

,,Ehhh, jasně, že zvednu." zatřesu hlavou a hovor příjmu.

,,Ahoj." pozdravím jí a snažím se neznít nějak nervózně. 

,,Ahoj, tak co jak to jde na tom charitativním koncertě ?" zajímá se. Já však v duchu uvažuji o právem důvodu jejího hovoru. Nějak se mi nechce věřit, že volá jen, aby se zeptala jak to tady jde. To by mi napsala.

,,Jo zatím v pohodě. Asi za dvacet minut nám začíná generálka." odpovím. 

,,A Nialla už jsi potkala ?" aha tak odtud vítr vane. Už chápu proč mi volá. 

,,Ehm jo, potkala jsem ho na chodbě." zalžu a nervózně se kousnu do rtu.

,,A bavili jste se nebo tak ?" zajímá se.

,,Ne, jasně, že ne." uchechtnu se abych svá slova potvrdila. Neptejte se mě proč jí lžu, zkrátka si jen myslím, že to je to nejlepší co teď mohu udělat.

,,Tak dobrý a jsi v šatně sama nebo s někým ?" zajímá se a její hlas jakoby se najednou uvolnil. Jako kdyby byla najednou více v klidu, když zjistila, že jsem se s Niallem nekamardíčkovala.

,,Ne, nejsem tady sama." 

,,A s kým jí máš ?" ptá se dál. Sakra, taky mě mohlo napadnout, že bude chtít vědět s kým tady jsem. 

,,Emmmm......" začnu a pohledem vyhledám Niallovi oči. Ani nevím proč. On mi pohled upřeně oplácí a já se jen modlím, aby nemohl Hailee slyšet mebo aby si nedomyslel o čem vlastně mluvím. Jakoby mi, ale najednou vypadli úplně všichni dnešní účinkující, kromě toho modrookého hezkého bruneta naproti mně. 

,,S Mabel." řeknu hned jak si vzpomeni čí jména jsem viděla na plakátu k téhle akci.

,,Fakt ? Cool. Tak jí odemě pozdravuj. Nebo mi jí na chvíli dej, dlouho jsem s ní už nemluvila." zní celkem nadšeně. Sakra, sakra, sakra Zoe vymysli si něco.

,,Víš ona tady teď zrovna není. Myslím, že šla........emmmm......" snažím se něco vymyslet a těkám pohledem po místnosti. Poté můj pohled zakotví na Niallovi, který nejspíše pochopí o co jde, a že hledám nějakou výmluvu. Začne si čechrat vlasy a poté špulit pusu a předvádí jak si rádoby nanáší rtěnku. Musím se potichu zasmát. 

,,Ona je teď v maskérně, kde jí její maskérka upravuje. Ale budu jí pozdravovat." vysvětlím jí.

,,Aha, jasně." 

,,Tak se měj hezky, pa." rozloučím se a jen ještě slyším její slova na rozloučenou a už hovor típám a mobil odkládám na stůl. Oddechnu si, ale poté mi dojde, že mě teprve to nejtěžší čeká. vysvětlit Niallovi o co šlo. 

,,Zdálo se mi to, nebo jsi právě někomu lhala, že jsi v šatně s někým jiným než se mnou ?" ozve se po chvíli místností jeho hlas a já jsem donucena k němu opět zvednout pohled.

Wrong Direction (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat