'Haishh tengah best citer ni...datang pulak mamat ni!!!ehh,sape kat sebelah dia tu????jantan@tino???hehe tak baik la aku ni..Lelaki ker perempuan tu??jap jap jap,itu bukan minah yang datang rumah Mak Jah masa aku nak gerak balik kampung tu ker??ermmm.Dia datang.Haishh'. Syafa membebel didalam hatinya.
"Syafa, dengar tak apa Mak Jah cakap ni??".Tanya Mak Jah.Syafa membuat muka blur sambil anggukkan dan gelengkan kepalanya.Tidak sempat Syafa nak berkata Rayyan sudah potong.
"Assalamualaikum mak".Tegur Rayyan."Waalaikumsalam.Ehh Rayyan ,kamu pergi mana? Lama mak tunggu tau".Kata Mak Jah dalam kerisauan."Rayyan pergi toilet lepastu terserempak dengan Rasya ni haa.".Rayyan memberi penjelasan.Rasya terus menyalam Mak Jah dan kemudian menyalam Syafa.
"Hye,saya Syafa jiran sebelah rumah Mak Jah".Syafa memperkenalkan dirinya kepada Rasya."Hye,saya Rasya.Saya girlfriend Rayyan".Kata Rasya sambil tersenyum apabila menyebut perkataan “GIRLFRIEND”.~~~
*****************************************
Sebenarnya...diaorang ni baru sahaja couple.Maklumlah muka tak tau malu duk memujuk anak teruna orang supaya couple dengan dia.Rayyan sebenarnya kesian dengan Rasya sebab setiap hari datang officenyer semata mata nak berjumpa dengan Rayyan.Tetapi Rayyan selalu suruh Rasya balik sebaik sahaja Rasya mengucapkan perkataan 'hye'.Kjam betul mamat ni.~~.Rayyan mengambil keputusan untuk couple dengan Rasya dan memujuk Rasya supaya jangan datang ke officenyer lagi.Ideanya menjadi.Rasya langsung tidak datang keoffice Rayyan.Tetapi setiap setengah jam Rasya menelefon nye.Haishhh.Sedih betul.Hidup diganggu cinta palsu seperti cintanya terhadap Rasya. Itu semua fake.
*****************************************Syafa hanya tersenyum apabila melihat gelagat Rasya yang menarik tangan Rayyan supaya duduk disebelahnya.
Syafa menunggu pesanan nasi goreng cili padi dan teh ais bungkus untuk Fana.Selepas mendapat pesanan,Syafa meminta diri untuk pulang.
"Okeylah Mak Jah. Saya balik dulu.Kesian Fana tinggal sorang dalam kereta".Kata Syafa meminta diri untuk pulang.Dia menyalam tangan Mak Jah dan Rasya.Kemudian dia terus berjalan mengahal ke tempat meletak keretanya tadi.
Rayyan hanya memerhatikan langkah Syafa berlalu.Rasya memandang muka Rayyan yang daritadi memerhatikan langkah Syafa.Terdetik rasa tidak puas hatinya kepada Syafa sedangkan Syafa tidak berbuat apa-apa.
Yaduyyai!!!Syafa tak buat apa apa pon.Kenapa RAsya tidak puas hati dekat Syafa??Rayyan!!!!mata tu,dok menatap langkah si Syafa tu kenapa???aummmm...ni mesri ada apa apa ni..hehehe nak tau apa jadi???
Tunggu-tunggukan lah,selamat menunggu....
#keep reading ,vote and stay comment ❤
#share-share kan lah citer saya ni ehh....hihihuhuhehe
#sayang korang ❤❤❤
YOU ARE READING
Kau Aku Punya...
RandomKAU AKU PUNYA... mengisahkan tentang persahabatan yang mulanya bermula dengan pergaduhan seterusnya persahabatan dan wujudnya percintaan antara Rayyan Aiman dan Syafa Lina.Percintaan mereka terganggu apabila munculnya Asyraf dan Rasya yang ingin m...