İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER....
Malikâneye geri döndüklerinde çoktan o balo bitmişti. Blake bu konuda gerçekten memnun hissediyordu. Daha fazla o kalabalığa tahammül edebileceği noktayı geçmişti. Dahası bu gece için fazlasıyla beklenmedik olayla daha doğrusu misafirle karşılaşmıştı.
Rebekah, hemen birkaç adım arkasından geliyordu. Belli ki bazı şeyler geçen asırlarla bile değişmiyordu. Belki de bunu göstermek için o kıyafetler hala üzerindeydi. Bir zamanlar annesinin ona verdiği köle kıyafetleri...
Onlar yaklaştığında Kuran Malikânesinin kapısı ardına kadar açıldı. İki hizmetçi başları eğik bir halde onları karşıladı. Rebekah, hemen kapıda durdu ve hizmetçilere baktı. Ardından kendisi de onlara doğru başını salladı. "Habersiz geldiğim için özür dilerim" diye mırıldandı hizmetçilerden çok kendisiyle konuşuyor gibiydi ve içeri girdi.
Hiç şüphesiz ki yaşı ne olursa olsun her zaman bir hizmetçi olacaktı. Onu selamlamalarına alışkın değildi. O her zaman bu toplumdan da insan toplumundan da uzak durmuştu. Dönüştüğü günden bu zamana kadar kendisini hiç iki topluma da ait hissetmemişti.
Belki de bu sayede bu kadar uzun yaşamıştı. Gözlerini hemen önünde ilerleyen adama dikti. O da mı bunca zaman boyunca uzak durmuştu? Onun varlığını her şekilde hissedebilirdi. Blake Kuran'ın bütün gücünü hissedebiliyordu. Çok büyük ve sonsuz gibiydi.
Bu kadar büyük bir güç ve geriye yalnızca o kalmıştı. Bunun ne kadar zor olduğunu o kadar iyi biliyordu ki anlatmaya kelimeler yetmiyordu. Zaman içinde pek çok kereler kendi kanından olanların hayatlarına dokunmuştu. Onların zor durumda olduğunu her gördüğünde yardım elini uzatmıştı ancak asla hayatlarının bir parçası olmamıştı.
Bunca zaman minnacık ve kısacık hayatları olan ailesini korumak bile zor olmuştu. Blake Kuran içinse bu çok daha başka bir şeydi. O, bütün bu koca dünyanın efendisiydi ve bütün bu dünya onun koruması altındaydı. Böyle bir şeyi düşünemiyordu bile.
Kuran ailesi, hemen merdivenlerin başında duruyorlardı. Ailenin şimdiki başı Lord Alexander ve Leydi Kathleen Kuran, çocukları Nathan ve eşi Scarlett Kuran oradaydı. Her biri dikkatli bir şekilde ona bakıyordu.
Blake, derin bir nefes alıp verdi. Ardından yavaşça yan döndü ve kadını gösterdi. "Rebekah" dedi sakince. "Çok eski bir" dedi ve bir an durdu. Sanki onun için ne diyeceğini bilemiyor gibiydi. "dost" diye tamamladı en sonunda. Ancak son kelimeyi tek nefeste ve sanki biraz zorlamayla söylemiş gibiydi.
Rebekah, ellerini hemen önünde birleştirdi ve nazikçe başını öne eğdi. "Tanıştığıma çok memnun oldum" dedi sakince. Yüzünde nazik ve sevecen bir ifade vardı. "Adım Rebekah Evans. Bir zamanlar Lord Blake'in malikânesinde hizmetçiydim."
Geçen zaman içinde onun için hiçbir şey değişmemiş miydi? Hala kendisini bir hizmetçi olarak mı tanıtıyordu yani? Blake, öfkeli bir şekilde homurdandı ve başını iki yana salladı. Ardından tekrar ailesine döndü. "Rebekah" dedi en sonunda. "Eskiden annemin baş hizmetçisiydi" dedi.
Nathan başını iki yana sallayarak aniden arkasını döndü. Eşi Scarlet endişeyle onun arkasından gitti. Tepkisinde şaşılacak bir şey yoktu. Geçen zamanda Nathan, daha önceden Elizabeth Vitkova'nın hizmetkârı olan bir klan tarafından çok ciddi sıkıntıya düşmüştü.
Ancak Kathleen, oğluna ve kocana nazaran daha aklıselim biriydi. Öne doğru bir adım attı. "Tanıştığımıza memnun oldum, Bayan Evans" dedi onunkine benzeyen tatlı bir gülümsemeyle. "Adım Kathleen Kuran. Eşim Alexander ve az önce giden de oğlum Nathan ve gelinim Scarlett" dedi nazikçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EVLİLİKLER 3- LANETLİ GEÇMİŞ
FantezieSessizlik uzun bir süre devam etti. Elbette ki onun varlığı muhteşem olurdu. Rebekah güçlü ve bilinçli bir kadındı. Ama... "Benimle yan yana durabilecek misin?" diye sordu en sonunda Blake. "Acı çekmeden" Genç kadın kollarını göğsünde birleştirdi ve...