Caitlin Dewey
Přišla jsem domů z práce, všude bylo zhasnuto a ticho. Nedivila jsem se, poslední dva týdny chodím domů až o půl dvanácté.
Svlékla jsem svůj lehký kabát šedé barvy a pověsila ho na věšák. Vyzula jsem se z bot a došourala se potichu až do kuchyně.
Rosvítilo se světlo a já oslepená a od leknutí nadskočila: ,,Nechtěl jsem tě vyděsit. " ozval se líbezný hlas mého muže v tom zaslepení, usmála jsem se. ,,Jdeš pozdě, zase." Řekl zklamaně a já se konečně rozkoukala: ,,Zlato omlouvám se, jen co dořeším tenhle případ, dám si pauzu a vyrážíme na nějakou dovolenou." Přitulila jsem se k němu a dala mu pusu: ,,Jsi úžasná víš To?" Usmál se. ,,A taky unavená, to taky vím." Zasmála jsem se a odešla potichu nahoru.
Pootevřela jsem dveře a nakoukla do pokoje, kde bydlí Shey. Sladce spala poloodkrytá.
Vešla jsem dovnitř a přikryla jí. Musela jsem se nad ní usmát, byla podobná Jasonovi.
A v tom mé srdce vynechalo několik úderů, měl by byl puštěný, co když si bude myslet, že jsem to tenkrát na něho narafičila já a pomstí se mi? Ale mělo by mu mít 39 let, určitě bude rozumnej.
Odešla jsem z pokoje Shey a šla si dát dlouhou a příjemnou sprchu.
****
5:57
Zavibroval mi telefon vedle hlavy. Lekla jsem se a rychle se posadila. Vzala jsem do ruky telefon a podívala se kdo mi píše.
Neznámé číslo: jsem opět na svobodě baby. A chci vidět naší dceru, takže mi to buďto umožníš a nebo si pro ní dojdu sám a toho tvého frajera zabiju.
Mé srdce vynechalo několik úderů, doufám, že se bude chovat slušně, alespoň před naší dcerou.
Me: však vás nezná pane.
Odepsala jsem slušně. Hned na to mi přišla další zpráva.
Neznámé číslo: nezná? Pane? :D
Me: nikdy jsem jí o tobě neřekla, má pouze tvou fotku nic víc. Ani neví, že existuješ.
Jason: aaa vykání pomynulo. Neboj budu se chovat slušně. Btw: vím, že ty polijacty jsi nezavolala ty.
Oddychla jsem si.
Me: fajn, kdy a kde?
Jason: co třeba cukrárna?
Me: fajn, ta nová na rohu beack street, Lil ti řekne, kde to je. Ale jen jedna schůzka dnes ve 4 hodiny, na hodinu.
Jason: :)
Ten smajlík mě děsil.
Vstala jsem z postele a šla se umýt, nalíčit a obléct.
,,Co se děje?" Zamumlal rozespalý Alex: ,,Nic zlato, spi. " dala jsem mu pusu a opustila pokoj.
Udělala jsem Shey oblíbenou snídani, vzbudila jí a odešla do práce.
Co na to všechno zatím říkáte ? :)
ČTEŠ
He waits II. ✔️
RandomPo pěti letech se opět setkávají. Jak na sebe budou reagovat? co se změnilo v jejich životech? Dokáží společně vycházet? #Pokračování příběhu He Waits