Kapitola 4

2.3K 66 0
                                    

Caitlin

S klukama jsme si povídali docela dlouho dokuď se venku nezačalo rozendívat. Fredo před půl hodinou odešel do postele za Bethany a já pomaličku přivírala oční víčka, byla jsem hrozně unavená, nechtěla jsem usnout, ale stalo se.

Probrala jsem se vedle chrápající obludy. Ležela jsem v měkkoučké manželské posteli a zkuhrala jak moc mě bolí hlava. Zadívala jsem se na hodinky, které tu Ryan měl a polekala se. 6:54. Díky bohu, že mě vzbudilo jeho chrápání. Doufala jsem, že budou všichni ještě spát. Oblékla jsem se a vytratila se z pokoje. Sešla jsem schodiště dolů co nejpotišejc. ,,Dobré ráno." Zasmála se Bethany vycházející z kuchyně. Nevšimla jsem si jí a nadskočila od leknutí. ,,Ježíš promiň." Zasmála se. ,,Dobrý, lekla jsem se." Přiložila jsem si se smíchem ruku na srdce. ,,Jaktože nespíš?" Zeptala se mě a podala mi hrnek kávy. ,,Ryan chrápe. A proč ty nespíš." Pokrčila rameny. ,,Nějak nemohu spát, Max se pořád budil, nebylo mu dobře." Nahodila jsem lítostivou grimasu. ,,Chudáček, to je mi líto." Dopila jsem kávu do půlky hrečku.
,,Vlastně jedu mu do města něco koupit na ten žaludek, svezu tě, Chceš?" Usmála se na mě. Přikývla jsem s úsměvem a šla čekám do obýváku, kde ovšem někdo spal.

Vlasy různě rozházené. Bez trička, džíny stažené k pánvi. Ruku nahoře podél hlavy a druhou na břiše směřujíc k rozkroku. Bříško měl velmi pěkně vypracované, toužila jsem se dotknou jeho těla. Chyběl mi po těch letech, hodně.

,,Co čumíš." Řekl a stále měl zavřené oči. Zvedla jsem ruce v gestu, že se vzdávám a otočila se k němu zády s tím, že bude lepší počkat venku. Ale to už jsem cítila pevný stisk na svých bocích. Potetované a svalnaté paže byli kolem dokola. Cítila jsem jeho dech na svém kroků a vnímala erekci na mém pozadí. ,,Caitlin, jsi to Ty?" Otočil si mě čelem k sobě. Přikývla jsem, mé oči se začali plnit slzami. Tak ráda ho zase vidím, změnil Se. Vzhledově i povahově. ,,Neomlouvám Se, ale nemáš čumět, když spím." Mrkl na mě a pustil mě. Odstoupil o krok vzad a čekal. Neutekla jsem i, když mé srdce tlouklo tak zběsile, že jsem myslela, že vyskočí. ,,Já se omlouvám." Řekla jsem klidně a vyrovnaně. ,,Bože! Kurva!" Začal najednou nadávat, projel si rukama vlasy a vypadal dost vynervovaně. Posadil se na pohovku. ,,Co se děje?" Přistoupila jsem blíž. Natáhl se po mě a přišoupl si mě blíže. Pevně stlačil mé boky až jsem sykla od bolesti a hlavu si čelem opřel o mé bříško a podbříšek. Slyšela jsem jeho zrychlené odfukování oxidu uhličitého. ,,Potřebuju to Cait, chyběla jsi mi, kurva hodně. Chci tě!" Vyjel naštvaně. ,,A co ti brání v tom si mě vzít?" Pohladila jsem ho po vlasech, najednou zvedl hlavu a v očích se mu zajiskřilo. ,,Opustila jsi mě a teď jsi najednou tady!" Znovu zaskuhral. ,,Má reakce byla kdysi přehnaná, teď jsem mnohem vyzrálejší Jasone." Znovu jsem mu věnovala pohlazení. Postavil se. ,,Vážně to Chceš? Vážně mi to dopřeješ? Vážně mi to dáš?" Tvář měl stále tak neutrální. Přikývla jsem. Na což se usmál a odhalil řadu bílých zubů. Vzal mě do náruče a nesl do svého pokoje. Doufám, že se na mě Bethany nebude zlobit.

V pokoji mě položil na podlahu a zamkl dveře. Rozepl mé šaty. Schodil mě napostel a nalehl na mě. Dravě a přitom vášnivě jsme se líbali jeho rty byli a jsou jako droga. Vzácná. Sundal mi podprenku i kalhotky. Já jemu naopak rozepla pásek od kalhot a on je poté stáhl a skopl společně s boxerkami dolů. Dal mi maličkou pusu na rty a začal se věnovat mému dekoltu, poté se zvedl a dal mi tentokrát delší pusu a přitom do mě vnikl. Prohla jsem se v zádech s hlasitým sténem. Pořádně a drsně přirážel až jsme se po chvilce oba udělali.

Lehl si vedle mě a jeho hruď se zvedala v nepravidelných intervalech. Přitulila jsem se k němu na což jsem si vysloužila pusu do vlasů.

,,Počkat. Ty jsi neměl kondom viď?" Zapřela jsem se o lokty s upřeným pohledem do jeho tváří. Konečky prstů putovaly po mém rameni, klíční kosti až ke krku a stále dokola. ,,Neměl no, předpokládal jsem, že bereš prášky."  Nevěnoval mi  pohled. Zděsila jsem Se. ,,Ne, neberu. S nikým nespím!" Poslední kapka, jestli se toto dozví Michael, tak jsem v čudu.

Vstala jsem z postele a začala se rychle oblékat. S Jasonem to ani nehlo. ,,Odvezl bys mě prosím?" Zkusila jsem to. Věnoval mi znuděný pohled. ,,Jdi pěšky třeba." Řekl arogantně.  Práskla jsem jeho dveřma a běžela jsem klepat na Ryana.

****

,,Výborně vaříte. " Řekla Michaelova matka s úsměvem. Divím Se, že i ona umí používat úsměv. Mamka s úsměvem poděkovala.

Seděli jsme u stolu a povídali si, když v tom někdo zazvonil. Mamka se zvedla, ale Bob jí předběhl. S někým se mlhavě přivítal a poté pozval osobu dál.  Seděla jsem zády, takže jsem nikoho neviděla. Má mamka se usmála a Michaelova pro změnu zamračila. ,,Zdravím Jasone!" Pronesla mamka a ve mě se koloběh krve zastavil.  ,,Dobrý večer madam."

Postavila jsem se a začala couvat k klince. ,,Ty jsi Michael?" Poklepal mu na rameno. Michael se postavil a přikývl: ,,A ty jsi co zač?" Zasmál se. Jasonovi naběhli všechny žili v těle. Dal Michaelovi pořádnou pěsti až upadl. ,,Nesahej na mou přítelkyni ty sráči, jsem Jason McCann, všechno vím..Ty ubožáku, ona je moje! A tvoje nikdy nebude rozumíš?!" Kopl do něj. ,,Caity, jdeme!" Řekl rázně. Podívala jsem se na mamku a Boba, oba s úsměvem přikývli jen mě do úsměvu nebylo. ,,Jsi v pořádku Michaeli?" Zeptala jsem se. Stále ležel na zemi. ,,Ale no tak zlato, jdeme." Přišel Jason ke mně blíž a hodil si mě přes rameno, následně odnesl pryč.

He waits II. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat